Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 hvem dvd bruker dere og hvor bestilte dere ifra?? var så mange å velge imellom Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 dytter... vil gjerne trene zumba, men synes at 500 er litt vel drøyt..
orkide75 Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 trener Zumba på treningsstudioet her jeg fantastisk trening sjekk om de har det der du bor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå