Gå til innhold

Føler meg så sutrete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå hele søndagen med omgangssyke, og tok med fri fra jobb på mandag for å komme meg til hektene igjen siden jeg ikke hadde spsit no på over et døgn..iløpet av mandagen ble jeg betydligere bedre og når ettermiddagen kom stod jeg på med lett smårydding matlaging og hjalp mannen min med oppussing av stua.

Så kom natta og rundt kl 4 hadde jeg så vondt i ryggen..fikk skikkelige tak og det la seg som bånd rundt magen. Så med vond rygg når jeg våkna på morra bestemte jeg at jeg tok også denne dagen fri fra jobb, orka ikke å tenke på å pakke ut varer å den slags.

Men pga dette har jeg dårlig samvittighet. Ser så mange som er gravide som står på uansett smerter og gjør sitt, g her sitter jeg og sutrer over en vond rygg. Noen fler som tenker sånn? Er mitt andre svangerskap og første gang var jeg ikke syk en dag, så blir helt satt ut av dette her... uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å si : næææh!slutt opp no! :-D

Du må ikke bry deg om hva andre skriver.Du må ta ting etter ditt tempo og gjøre det DU føler du klarer! :-)

Er ikke sundt å kjøre seg så mye heller.Vi som er gravide trenger faktisk hvile.Hadde nok fått gubben til å gjort det aller meste av jobben ang oppussing jeg ja.Og en blir jo temmelig redusert av omgangssyke!

Slapp av du!Det kan du gjøre med god samvittighet!! ;-)

Skrevet

Hehe.. minner meg litt om meg selv. Forrige sv.skap satt jeg hos JM og tårene SPRUTA over at jeg var sykemeldt og "alle andre gravide" ikke var det.

Men så må man ta hensyn til seg selv når alt kommer til alt. Bedre å ta det med ro i sv.skapet enn å slite slik jeg gjorde etter fødselen. Unner ingen de smertene, og d å ikke huske noen ting fra de første 3 mnd pga å ha levd i et smertehelv....

Så vær forsiktig med ryggen og ta den alvorlig! Det er nok mitt beste tips..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...