Gå til innhold

Stoff butikk i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter bra stoff butikk i Oslo.

Er godt kjent med alle de bra innvandrer butikkene rundt Grønland, men lurer på om det finnes noen butikk ala Stoff og Stil som er i Drammen? Er liksom så langt å kjøre til Drammen, håper på noen som er litt mer Oslo nært. Noen som kjenner til noen butikker?

Har ellers tittet på Åhlens, mye fine stoffer der, men ikke helt det jeg er ute etter.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hva skal du ha stoff til? Hvis det er gardiner etc har Ikea mye.

Skrevet

Det var en veldig bra en i Sandvika foer i hvert fall. Det er jo litt naermere Oslo enn Drammen :) Sjekk gulesider om den fremdeles finnes, eller ring Briobutikken og spoer dem om de vet (inngangen var rett ved dem).

Skrevet

Den er der enda. Det er mye fint der, men det er også mye ræl. Det er mørkt og gammelt der, og tror ikke det har blitt ryddet der siden midten av 70-tallet, eierne er også de samme som da ;o)

Men som sagt, det er mye fint der hvis man orker å lete, jeg får angst og klaustrofobi av å gå inn der (allikevel gjør jeg det med jevne mellomrom).

Skrevet

Og de stenger tidlig! Husker ikke åpningstidene i hodet, men de stenger som regel mellom 14 og 16.

Skrevet

Ha ha, det er absolutt sant. Man maa ta seg goooood tid til aa lete og det eldre paret som driver stedet hjelper deg gjerne med det ogsaa tar tid :)

Skrevet

Har aldri vært inne der, men tror de har bra utvalg på Sømsenteret. www.somsenteret.no Det var der de kjøpte stoff i designerspirene - eller hva det het det programmet hvor de skulle kåre en designerspire ?

Ellers så er det self. mye fint på Grønland, men det kjenner du jo til allerede :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...