Gå til innhold

Er det bare meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eller er det fler som syntes det er forferdelig vanskelig å finne mammabukser som ser ok ut????? Blir snart gal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler meg heldig som fant en bukse i vanlig klesbutikk med strikk i livet..wohoo :) dongeribukse med linning i liver med stoff og strikk...kupp :)

bruker mye thigts og tunika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er ikke bare deg...var på HM og skulle kjøpe mammabukse her om dagne, måtte bare gi opp. hadde rakset med meg en haug i strl jeg pleier å bruke, og enten var de trange og ubehagelig og satt stygt, eller så fikk jeg dem ikke over leggen en gang....hallo, vi er gravide, ikke modeller!! har en ganske normal kroppsbygning, så burde ikke være umulig å finne en bukse, men det fantes iallfall ikke på HM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke er bare meg som sliter. Kjøpte et par mammabukser på H&M og tenkte at de sikkert "gikk seg til" etterhvert. Har måttet gi opp. Den dogrien finns det jo ikke stretch i og den er så trang over lår og hofter. Og jeg er heller ikke unormalt stor.

 

Bestilte en bukse på nameit.com i merket mama-licious. Passet, men der var problemet at den hadde så mye stretch at hele fasongen forsvant når man hadde gått med den en dag. Ser gedigen ut i den. Er jo litt kjedelig å bare gå i tights hele tia(og kaldt nå om vinteren).

 

Så skjønner virkelig problemet. Har problemer med treningstøy også. Liker best å ha noe over magen. Fikser ikke å ha bukser under magen for føler det ser ut som om jeg bare har en diger pondus da.

 

Får jakte videre:-)

 

Skriv gjerne inn adresser til godt nettbutikker med mammatøy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG. Fant en i stoff på HM, men ellers umulig å få opp over lår/rompe selv med to str. større enn den jeg gikk med da. Var da kun 12 uker, nå tør jeg ikke prøve. Heldivis fått låne av svigerinne som har spart sine :) Sist jeg gikk gravid da var HM klær helt greit. Men ga de bort trudde ikke jeg skulle få flere barn. Men dette er snart 7år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet to mammabukser på hm som jeg er fornøyd med. Liker de trange buksene jeg da som er trange hele veien ned. Det var ikke lett å finne dem men jeg fant dem til slutt. Begge kosta 500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei,

 

Det kommer jo litt an på hva du synes er kult da. Jeg har to bukser fra H&M som jeg liker kjempegodt. Den ene er en "sæggebukse" og den andre er en slim-fit hele veien ned. Begge fra mammakolleksjonen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

 

Jeg kjøpte 2 stk på Bebito på Solsiden i Trondheim!

De var råfine:) Kostet 700,- stk, men absolutt verdt det!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

 

Jeg kjøpte 2 stk på Bebito på Solsiden i Trondheim!

De var råfine:) Kostet 700,- stk, men absolutt verdt det!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant hele fire bukser på H&M, og er kjempefornøyd. Jeg er til og med litt overvektig, (162 cm høy og veier 78 kg) To av dem er fløyelsbukser med stretch og litt sleng. En er en kose seg hjemme løstsittende vellurbukse, mens den siste er en tettsittende dongeribukse som jeg ikke trengte å legge opp en gang. :)

Men jeg gleder meg veldig til det blir så varmt i været at jeg kan gå med kjole. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Synes også det er vanskelig med bukser. Alle er for korte! Fant en på H&M men bare etter jeg prøvde 10 stk. Jeg er 175 og 75kilo (da jeg ble gravid)... Går jeg rundt med de samme bukser nesten hver dag. Litt kjedelig.

 

Ta gjerne i mot tips for bukser som er lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker fortsatt bare vanlige buksene mine jeg også har jeg kjøpt meg mamma belte eller gravid belte for å skjule at jeg ikke får igjen knappen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker bare vanlige buksene mine jeg også har jeg kjøpt meg mamma/gravid belte sånn at jeg skjuler at jeg ikke får igjen knappen lenger:) funker helt greit syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bukse fra 2wear kjøpt på den kule mage, og er superfornøyd med den! -Anbefales! Den er ikke sånn slimfit, men smal (sitter tight på rumpa og lårene da). I motsetning til den jeg har kjøpt på H&M så holder den godt på både farge og fasong, og magebeltet har IKKE begynt å rakne... Også er den myk og god å ha på, og med litt stretch i. Med topp over så ser den ikke ut som gravidbukse i det hele tatt, og jeg føler meg FIN i den!

 

Den jeg kjøpte på H&M er en mer rett modell, altså litt videre i bena nederst. Den er god og myk den også, men merker den vider seg mer ut, mister mer farge og magebeltet rakner litt i sømmen. Den første bytta jeg inn når den begynte å rakne, men denne har jeg ikke gidda og tatt med tilbake. Er bare litt øverst.. Jeg er smal, også som gravid, med liten mage- så det burde ikke være noe med meg som gjør at det rakner.. Merker forresten at denne buksa kan klemme litt mer på magen nederst enn den andre også.

 

Jeg ville investert i en bukse fra 2wear hvertfall :-) Liker begge to, men da det bare er et par hundre i forskjell i pris og kvalitetsforskjellen er så åpenbar, så hadde jeg valgt 2wear.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...