Gå til innhold

Jobber dere fortsatt fullt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 34 nå og begynner å bli nokså sliten. Er konstant uopplagt og fryktelig trøtt på ettermiddagene. Har nesten null energi til mann og barn hjemme.

Har startet full nedtelling, og skal bare på jobb 18 dager til før permisjonen. Syns likevel dette virker mye nå.

 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber bare deltid til vanlig og har tenkt til å bli der til permisjonsstart og kanskje noen dager ekstra pga overlapping til min vikar. Men så kan jeg slappe av i 50 % også da og har 2-3 hele dager fri hver uke å ta meg inn på. Så jeg forstår godt de som synes det blir slitsomt nå. Jeg orker stadig mindre og mindre på kontoret nå og vagger kun sakte mellom pulten og printeren når det trengs. Vanskelig å sitte inntil pulten å jobbe også, ligger ofte bare henslengt i kontorstolen forran pcen. Glad vi er i en rolig periode på jobben nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix..denne gangen var jeg så heldig å få bekkenløsning, heftige kynnere fra tidlig tidlig i sv.skapet i tillegg til at jeg som deg har to barn, mann, hus osv "å ta meg av" (ifht energi..)

Det sa bare stopp rett og slett!

 

Jeg var sliten og når jeg sa det til legen mente han at han kjente meg såpass godt at når JEG sier DET så stemmer det nok ;)

Makan til opptur å høre han si det altså, jeg grua meg skikkelig til å be om sykemelding frem til permisjon!!!

 

Så jeg går hjemme nå, har tid til hus og hjem, forberedelser og har vel egentlig nok med å få gutta boys på skole/barnehage/trening osv :)

 

Er veldig glad for å få være hjemme nå, hadde nok ikke klart å være på jobb lenger desverre.. Men må si jeg misunner de som klarer det!!!!

-hadde egentlig planlagt å være aktiv på jobb så lenge jeg kunne, skal jo tross alt være hjemme i ETT ÅR når lille kommer =o?

 

Nå har feiern vært her, minstemann har hatt fri i bhagen igår og idag..roligere dager på barna også, utrolig godt :)

 

Koser oss og venter på nok et lillegull ❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles full jobb her, uke 33, men begynner å bli sliten. Har ikke like lang tålmodighet for "teite" spørsmål og masete folk lenger... 22 arbeidsdager til permisjon (vel, hjemme i dag pga sykt barn, muligens blir vi hjemme i morgen også). Har begynt å glede meg til permisjon nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i uke 33, og jobber 50%.

Har en jobb hvor det er masse gåing, ståing og tyngre løft. Med en bekkenløsning som ga fullt utslag i desember så jeg ingen annen utvei. Jeg er ellers i god form og synes det er litt leit at jeg må være hjemme. Men nå er det ikke lenger bare meg å tenke på.... Jeg skal fortsette å jobbe 50% frem til permisjon, og jeg håper det går fint for "rumpa mi" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt i full jobb, men begynner å kjenne at friluftsbarnehage begynner å bli litt over kanten for hva kroppen min klarer!! Men 18 arbeidsdager til er ikke sååå mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...