Gå til innhold

Da har jeg kjøpt vogn, litt dyrer enn forventet men...


Babyboy<3

Anbefalte innlegg

det er vel verdt det! =) Jeg har kjøpt en simo 09-10 modell 7000 kr. noen flere som har kjøpt ny? event. hvilken vogn,modell å pris har dere puttet i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får det man betaler for ;) Vi har kjøpt splitter ny emmaljunga city cross,med city bag,og prisen for skjønnheten ble 7200kr totalt..så joda,dyre dommer,men vel verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte også en ny Emmajunga city cross med tilhørende bag, + maxi cosi bilsete m isofix og det ble på svimlende 10 000,- men det er jo uannsett vår første baby,så vognen blir jo sikkert brukt senere på nestemann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Teutonie Spirit med hard bag 2010 modell.

I Norge ligger den på 8900, men sparte nesten 2000 kr på å dra til Sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en emmaljunga city cross 08 mod, av ei venninne, som har virkelig behandlet den bra, den ser helt ny ut... den kjøpte jeg av hu for 2000kr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga edge duo, betalte mellom 7-8000 kr for ny, med stellebag (mest for fars del:) Håper vi får mulighet til å bruke den igjen en gang, hvis denne minsten får småsøsken. Uansett skal vi jo bruke den bra mange år på bebisen som kommer nå da, også finnes det sikkert flere kilo til med rettferdiggjøringer for å bruke så mye penger på en gjenstand...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte også Emmaljunga Edge duo combi. Tok turen til Sverige, hvor vi fikk den for 6000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi kjøpte ny Emmaljunga Edge Duo til rett under 8000 kr... Og voksipose til rett under 2000 kr så ble nesten 10000 her også "bare" til vogn... Men vi er heldige og får masse, da det er mange skilte besteforeldre på hver side som skal overgå hverandre rett som det er... Syns personlig det er litt tungvindt noen ganger, men skal jo for all del bare være glad for alt vi får til tulla... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en ny Emmaljunga Mondial Duo. Dyr men kjempe fin. Gleder meg masse til lillegutt kommer og trilleturene kan begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...