Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg la ut noen klær for en tid tilbake på finn. Det var en som kjøpte merkevare jakke fra meg som jeg hadde fått i gave. Jeg visste jo ikke at den var ekte eller ikke. Så har hun plutselig anmeldt meg til politiet. Hadde jeg ikke prøvd å gå inn på finn for å endre annonsen min hadde jeg ikke engang visst at jeg var anmeldt. Mailet finn og svar tilbake at jeg hadde blitt anmeldt. Det er jo veldig feil av finn å fjerene annonsen uten i det hele tatt å gi beskjed til meg som selger. Uff, vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg svarte jo at jeg hadde fått i gave. Spurte t.o.m. hun som hadde kjøpt gaven hvor hun hadde kjøpt. Hun fortalte landet, men ikke selve butikken. Føler på ingen måte at jeg har luft kjøper. Hva gjør jeg nå, blir jo svartelistet for noe ulovelig jeg ikke har gjort egentlig.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Blir det samme som feks. å videreselge tjuvgods. Du som selger plikter å vite hvor varen kommer fra, at den ikke er stjålet eller forfalsket og at du selger en lovlig vare.
Gjest ->>- Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Selvsagt skal finn fjerne annonser som selger piratkopier om de blir oppmerksomme på slike. Det er ulovlig å selge piratkopier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå