Gå til innhold

Hvor store telefonregninger har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg betaler ca 350,- pr mnd for mobilen. Mannen min omtrent det samme og så kommer ca 400,- for fasttelefonen i tillegg. Det blir 1100,- pr mnd. Det dekker riktignok også bedriftstelefonene mine, jeg er selvstendig næringsdrivende. Mannen min er ikke norsk. Litt ekstra må vi jo da regne med for å holde kontakt med hans fammilie og venner, men jeg føler at vi ringer unødig mye.

Hva er det vanlig å ha i telefonutgifter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste jeg kjenner har ikke fasttelefon. Men i og med at alle har hver sin mobiltelefon, får de jo likevel to regninger. Det ser ut til at alt mellom et par hundrelapper og tusen kroner i måneden i telefonregning er helt vanlig i min omgangskrets.

Selv har jeg oftest ca 400-450 i telefonregning, mens min bedre halvdel ligger på en hundrelapp mindre. Altså ringer og melder vi for ca 750 kr i mnd totalt :)

Skrevet

vi ligger på en 600-700 til sammen vi to. men ringer gratis til hverandre å andre me chess friends.. vet ikke helt va som er noemalt jeg..

Skrevet

Foreløpig må vi ha fasttelefon pga bedriften, men det er jo ikke nøvendig bruke den så mye.

Skrevet

Jeg har 3-400 pr regning som jeg får hver 3mnd. Jeg bruker den ikke så mye. Mannen min har kun firmatelefon så der har vi ikke utgifter. Fasttelefon har vi ikke.

Skrevet

Vi har 3 telefoner i huset. Vi betaler til sammen ca 1500 i mnd. Abonnement på tlf utgjør 450 av de 1500. Vi bruker tlf mye

Skrevet

IP-telefon 170 kr pr mnd inkl abb.

Mobil 2 stk 1100 tilsammen, men abb koster alene 598 for de to tilsammen, (fritid)

+ 50 kr på kontantkortet til eldste pr mnd.

Skrevet

Pleier ikke ha mer så 500 kr pr. mnd, men det varierer. I den siste tida har jeg brukt tlf mye mindre enn ellers. Blir vel mere tasting og ringing om et par mnd (rett før og etter fødsel) :)

Skrevet

Jeg har mellom 114 og 230 kr i mnd og mannen skatter kun for foredelen ved å ha telefon betalt gjennom jobben(ikke sikker på hvor mye det er).

Skrevet

250 kroner i mnd +/-

Mannen har telefon sponset av jobben og vi har ikke fasttelefon.Jeg har one call. Billig billig billig :)

Skrevet

Vi har på ca 2000 kr i mnd, 3 mobiler med abonnement, hustelefon og internett-tilkobling:)

Skrevet

jeg og mannen har regning på ca 400 i mnd på mobilen. Tipper det blir litt mer når jeg får ungen.

Skrevet

Under 600kr mnd. Vi får ikke mobil regning før den er overskridet 200kr, så ikke hver mnd det dukker opp en regning.

Vi har også hustelefon, eller ip telefon eller hva det er fornoe. Den bruker vi kun til å ringe fasttlf nr siden dette er gratis så den er det bare noen få kroner i regning på hver mnd. De få tlf ene jenta bruker.

Skrevet

3 mobiler(ulike abbonement), fasttelefon(IP) og nett kommer på ca 1000-1200 pr mnd. Jeg syns vi bruker mye, men regningen blir ikke større enn dette....

Skrevet

Vi bruker begge to bare mobil telefon. Jeg tror mannen får rundt 400- 500 kr i måneden, mens jeg får regning på gjennomsnittlig 200kr i måneden.

Skrevet

Vi har frifamilie i Telenor, og har fellesregning på 8-900 kr i måneden, den inkluderer at vi har kjøpt to telefoner med abonnement, som vi betaler til sammen 398,- i mnd.. Har ikke fasttelefon, og datteren har ringkontant, som vi kjøper 150,- til ca 4 ganger i året.. :)

Skrevet

Vi bruker vel et par hundre i mnd hver, har kontantkort som en annen fjortis. Og fri familie, dt er der det drar i vei:=)

Skrevet

Vi har under 200,- hver per mnd.

Har du sjekka telepriser.no for hva som lønner seg for deres bruk?

Vi har begge flex fra tele 2.

Skrevet

mellom 150-250 i mnd i mobilutgifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...