Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Og hvor langt er dere på vei? Jeg er kommet til uke 16, og eier ingen sexlyst! Kan ikke huske sist jeg følte lysten! :-( Hvordan er det med dere?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Her er det absolutt ingenting si på sexlysten. Har normalt sett veldig sterk libido, men nå som jeg er gravid, er jeg bare ENDA mer kåt og lysten på sex! Så her er både gubben og jeg strålende fornøyd! Jeg er forresten i uke 35 nå, og det eneste problemet hittil er at antall stillinger begynner å begrense seg noe pga størrelsen på magen..hehe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 har ikke lyst i det hele tatt.. kjenner at jeg er trøtt å sliten å heller vil bli holdt rundt å få kyss å klem Men har sex innimella, når man kommer i gang er det jo like bra som bestandi )
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Jeg er i uke 34, og jeg synes det gjør litt vondt å ha sex nå. Tungvint med magen. Samtidig tror jeg det ligger mye psykisk hos meg nå. Føler meg som et berg, redd for at underlivet ser "sprengt" ut, redd fødselen skal sette i gang. Klarer ikke konsentrere meg skikkelig om sexen. Stakkars kjæresten min. Han er snill og holder ut. Prøver å gjøre det litt godt for han innimellom da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå