Gå til innhold

Nei.. nå flytter jeg inn hit!


sanfare25

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært medlem på babyverden, og på mai forumet der er det ei dame som bare kommenterer alt alle andre sier med en negativ og bedrevitende tone. Hun er så ufin og får virkelig hormonene til å bruse! Her ser det mye hyggeligere ut! :D

 

Når jeg først er her, er det noen fra Hedmarken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit :) Her er det bare koselige jenter! Flyttet selv inn her for ikke lenge siden etter et stort termin-hopp.

Er fra Hedmark, men bor for tiden i Rælingen.

Håper du får det bra her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være.....jeg veler lit mellom begge jeg....har en liten følelse av at jeg vet hvem du mener...hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... ja, det er bare 1 av henne ;) Skjønner ikke at folk bare kan være hyggelig og ikke gjennomsyret negativ. Har vekslet litt mellom, men tror for blodtrykket skyld at jeg skal holde meg her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er viktig å huske at alt ho har er best, og dermed er de som velger noe annet rett og slett dumme....hehe....kjenner at jeg må lese hva ho har å skrive jeg da...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt utrolig! Det verste er jo at jeg er jo ikke uenig, men hun er så arrogant at jeg bare MÅ være uenig.. hehehe... så nå måtte jeg bare slutte før jeg ble for barnslig og ikke klarte å oppføre meg som den 26 år gamle jenta jeg er.. hehehehe...

 

Men veldig godt å vite at andre reagerer også, og at det ikke er bare hormonene mine som spiller meg ett puss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...