lykkelig x3 <3 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Har igjen syntocinon spray siden forrige ammeperiode, ikke utgått på dato,uåpna flaske, fikk to når jeg henta ut på resepten. Står at den ikke skal brukes ved graviditet pga kan gi rier. Er jo oxytocin...lurer på om det kan sette igang fødselen....Er såååå nær nå,bebis er klar og jeg greier snart ikke vente lenger....PHUUUU!!!
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Henta min og på apoteket for noen dager siden og leste det der og kjente det bobla litt i lysten ja, men det synes jeg ikke du skal. Er jo samme stoffet som kroppen skiller ut av seg selv, men det haddde jeg ikke turt. Tenk om det skulle skje noe galt!!! Angst!!! Ikke lenge igjen nå, hold ut!!!
semalilla Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 men dere, funket sprayen når dere ammet sist? hvordan isåfall?
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Funker helt sinnsykt!!! En dusj i nesen å så løsner melken rimelig fort etterpå. Kjempe for oss som er hardmelkede!!!
semalilla Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 åh, så bra! tror nok jeg hører til den kategorien ja..
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk den for sent med 1. mann og vel egenlig litt sent med nummer to. De på barsel burde nok ha sett dette og fått en lege til å skrive ut til meg. Denne gangen er jeg gått til anskaffelse lenge før og den står i kjøleskapet i påvente av meg! Sikkert kjøpt MASSE jeg ikke trenger, men liker tanken på at jeg slipper å stresse med tanken på amming for blir jeg stresset blir det ikke noe amming denne gangen heller. Skal gi alt denne gangen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå