Gå til innhold

Hvordan få mindre porer i ansiktet?


1mor3barn&1000ideer

Anbefalte innlegg

Noen som vet dette?

 

Renser huden ofte, men de siste par årene har porene rundt/på nese og kinn blitt så store!

 

Mener jeg har lest om noe "pore minimiser" en plass men husker ikke hvilket merke det var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den er fra Clinique! Har den selv den er bra! Har også store porer, men den alene vil ikke redusere porene, viktig å skrubbe :-) vært hos hudpleier? også blir man ikke bank i huden av den kremen, den er kjempegod, jeg pleier å få skinnende hud etter bare etter et par timr på jobb, da er den deilig å smøre på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK! Men jeg skrubber huden ganske ofte allerede, har ikke prøvd clinique enda, bare en haug andre..

 

Har ikke vært hos hudpleier på en stund nei, men ender alltid opp med en ny renseserie til et par tusen. Vil ha noe som virker denne gang :)

 

Har porene dine blitt mindre?

 

Hvilke produkter bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv poreless serien fra dr.brandt. Bare fantastisk og man ser tydelig forskjell etter noen måneder. Tror serien kun føres av estetique.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns aldri mine blir noe sæærlig mindre ,men jeg glemmer å skrubbe innimellom, så det er av og på det :-)

men syns Clinique sin pore minimizer virker for en stund, det er verdt å prøve ,du ser forskjell 2 min etter at du har smurt, ellers høres den fra Dr.Brandt som prækes skriver om veldig interessant ut :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krystallsliping hos hudpleier funker og... Jeg tok i fjor på denne tiden, og først nå rett før jul kom både kviser og drit tilbake :P Så ha bestilt ny time.. De anbefaler inntill 10 behandlinger, men jeg var fornøyd etter 1 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det Microdermabriation du mener?

 

Har prøvd en slags sliping i Dubai, synes det hjalp veldig, men vet ikke om det er det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...