Gå til innhold

metaMORfose

Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med foten din? Tatt nytt bilde idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig at du spør! :)))))

Fikk tatt nytt bilde, men det viser ikke noe klart bilde pga hevelse og blodutredelse. De tror det er en kraftig forstuing, samt forstrukket leddbånd og diverse der nede. I dag ser beinet helt grusomt ut, og det verker ganske bra. Har fått krykker, så jeg humper litt rundt, men sitter mest i sofaen med beinet høyt.

Men alt i alt går det veldig bra. Håper at det er bedre mot helga. Skal jo begynne i ny jobb mandag 1.februar.

Skrevet

Å herligaheden.. Er det "alt" nå du skal begynne i ny jobb?? Føler ikke det er lenge siden du sa du skulle begynne i ny jobb. Men først ha noen måneder fri..

Får håpe foten blir raskt god så du er klar til mandag!! Så du slipper å begynne i ny jobb med sykemeld første uka..

Skrevet

Tiden flyr. :)))))

Gleder meg veldig til å begynne i ny jobb. Skal greie meg uten sykemelding, for jobben innebærer mye sitting og møtevirksomhet, men det kan fort være at jeg må ha med meg krykker....

Jeg kjenner allikevel suget etter barnehagen. Der er det liv og røre hele tiden, og aldri et kjedelig øyeblikk. Nå som jeg blir "byråkrat" så blir det andre boller, men gleder meg til det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...