Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Jeg spiser 1300kcal pr. dag. Veier alt for jeg er på slank:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Masse Førfrokostgrønnsaker Frokost Lunsj Mellommåltid Middag kveldsmat Så er det en del frukt og grønt i mellom
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Frokost: 2 brødskiver Lunsj: 2 brødskiver eller 2 knekkerbrød -Banan eller annen frukt..evt yoghurt Middag: Standard tallerken med hverdagskost Kveld: Kornblanding Ofte litt potetgull eller snop til kvelds :-(
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 jeg spiser ca sånn: Frokost: 1 knekkebrød lunsj: salat uten dressing og brød Middag:fisk/kylling/kjøtt/koteletter/kjøttdeig/skinke/fiskekaker/fiskeboller/suppe/kyllingpølser med masse grønnsaker OG salat til. Kvelds: ca to knekkebrød. Før jeg fikk diabetes spiste jeg (i perioder) slik: Frokost: en liten kopp biola/kornblanding, evnt to brødskiver Lunsj: salat på jobben uten dressing og brød Middag: det samme som over, bare mer. Og med pesto/ pasta/potet/chips/ dressing/,saus/grønnsaker/brød (etter hva som var tilbehør til middagen) Kvelds: potetgull,saltetenger,bamsemums,youghurt, nonstopp,kindersjokolade,smach, eller noen annet skit..Alltid en tur innom snopskapet istedet for ordentlig kveldsmat.. Skikkelig teit..Og muligens et knekkebrød for samvittighetens skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå