Gå til innhold

HALSBRANN!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan si meg hva som hjelper mot dette og som ikke er kjipt å få i seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser en neve med mandler (økologiske) - og det pleier faktisk å hjelpe umiddelbart!

Og det er kun sunt å spise på alle måter :-)

Men har jo hørt om andre det ikke funker på da...

Skrevet

Jeg bruker Link og Gaviscon tabeletter mot halsbrann (fås på apoteket). Det funker noe ivertfall. Ellers sier det jo at melk, mandler, rå potet, litt natron utrørt i vann skal hjelpe, men syns ikke det hjelper meg. Har tenkt å prøve Nyco pulver, for plages VEDLIG av halsbrann.. er veldig glad i juice for tiden, men merker jo at syra i juice og f.eks brus gjør det mye verre! Leverpostei på knekkebrød er og en favoritt, men også her medfører mye halsbrann.. så er ganske kjipt ja!

Skrevet

LOVE HEARTS!!!

Det hjeper meg! Har lovehearts liggende over alt. Hjelper meg veldig, men ikkje å anbefale på nattestid, pga. d inneholder sukker. Men må man så må man...

Skrevet

En annen ting jeg kan anbefale er også akupunktur: tidligere i svangerskapet har jeg bare gått ca 1 gang i mnd, men nå mot slutten går jeg en gang i uken. Hun behandler også andre "plager", så det er ikke kun modningsakupunktur. Og min halsbrann har det blitt MYE mindre av de siste par ukene.

Skrevet

tusen takk jenter!!! skal gå til aksjon å prøve meg litt frem.. bare for andre å komme med råd!!! veldig takknemlig!! :)

Skrevet

Spise lite og ofte, hodet høyt om natta, dessuten Gaviscon, som jeg tar flytende. Og endelig, uke 37, har presset oppover minska litt og den værste halsbrannen gitt seg.

Skrevet

Love hearts inneholder natron, derfor hjelper de. prøv fruktsalt blandet, gjerne det til nyco for det smaker bedre en samarin.

På svangerskapskurset fikk jeg også høre at vaniljeis (gjerne uten sukker om du vil) kan gjøre underverker. Selv syns jeg fruktsalt er bra nok :)

Skrevet

Drikk iskald bon aqua eller club soda :) Eneste som har hjelpt meg, og jeg har prøvd det meste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...