MK73 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Heisan! Vi er igang med første forsøk hos Klinikk Hausken (ikke vårt første forsøk, men første hos Hausken..) - og jeg skal ha UL i Oslo på mandag. Dessverre er gynekologen jeg vanligvis bruker ikke tilgjengelig da, så jeg lurer på om noen av dere har en gynekolog dere kan anbefale som dere har brukt til oppfølging underveis i forsøk? Helst sentralt i Oslo.. Jeg tar gjerne imot tips på PM hvis dere ikke vil legge det ut her :-)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg fikk anbefalt en gynekolog av Hauskenklinikken. Husker ikke navnet, men han holder til hos Smestadgynekologene. Hausken-damene sa at de hadde samarbeidet med ham tidligere. Han var iallefall en vennlig lege! Ellers er Trolle på Majorstua veldig flink og hyggelig, men det er helprivate priser.
MK73 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Takk, Sarah, det er "min" gynekolog du snakker om :-) Jeg håper jeg får komme til hos en kollega av ham, men følte jeg trengte noen flere tips i tilfelle det ikke går. En del ekstra "styr" nå, med forsøk i Haugesund, synes jeg. Springing rundt for å få tak i medisiner, manglende papirer ifbm medisiner, bestille UL-time selv, reisingen og det praktiske rundt det.. Mye lettere å bare dra til en klinikk her i byen, så vi får håpe at dette gir gevinst :-)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Se det. Jeg startet i sin tid på Smestadgyn. - men min gamle gyn der har gått av med pensjon... Ja, det er litt styr. Men jeg håper hauskens eksprimentelle metoder gir deg uttelling! Enn så lenge er vi på aleris og prøver, er veldig spent nå på medisinering, egg og deling. Har begynt å kikke på ed dersom oddsen skulle være veldig dårlig. Apropos reisevei og styr...:-)
hegeno Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Jeg går til Hallquist hos Smestadgynekologene. Har tatt alle mine forsøk utenfor Oslo og brukt henne hver gang. Har alltid fått time når jeg har hatt behov Men vil tippe det er er vanskelig å komme inn som ny pasient. Kanskje det er en enklere vei inn dersom man allerede er pasient hos dem?
MK73 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2010 Hei, Hegeno. Jeg går også til Smestadgynekologene, til Mortensen. Han er ikke tilgjengelig dagen jeg trenger UL, men han mente jeg burde sjekke om Huseby (også ved Smestadgynekologene) hadde tid. Da måtte jeg selvsagt ringe dagen etterpå ettersom han ringte meg tilbake så sent - og idag hadde jeg masse møter og de to gangene jeg prøvde å ringe fikk jeg ikke svar :-( ..men jeg prøver igjen imorgen, og da er det supert å vite at Hallquist også gjør dette, så takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå