Gå til innhold

symfysefundus mål i uke 27?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt var 27, syns det var så høyt forholdt til forrige svangerskap da det var 24...

hva er deres og hva som kan gjøre det høyt?

forresten hva betyr protein+?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på kontroll i uke 26, og hadde da et symfysemål på 24. Det er såvidt under den røde gjennomsnitts-streken på helsekortet. Har ligget litt under snittet på hver kontroll dette svangerskapet. (er nå i uke 34.)

Forrige svangerskap lå jeg på gjennomsnittet eller like over snittet på alle kontroller.

Årsaken til at symfysemålet er høyt eller lavt har visstnok med hvordan fosteret ligger å gjøre. Ligger fosteret høyt, blir symfysemålet høyt. Ligge det nede i bekkenet, blir symfysemålet lavt.

Skrevet

Mitt var også 27. Lå over den rød streken i forrige svangerskap også, fikk ikke no stor unge fordet :)

Protein + har vel noe med at de har funnet spor av proteiner i urinen din... Men sikkert ikke mye siden det stod +... blir det mye proteiner bruker de vel tall. Håper noen korrigerer meg hvis jeg er helt på jordet her :)

Skrevet

På de første kontrollene mine hadde jeg Protein +.

Fant siden ut at jeg kunne slippe den aller første morgenurinen nedi do, og begynne og samle opp etter at jeg har tisset bittelitt!

Etter at jeg begynte med dette knepet har urinprøvene vært klare og frie for protein!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...