Gå til innhold

BIM treff i Haugesund, Onsdag! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt treff på MM i morgen kl 1230! :-)

Blir spennende å se hvem som kommer! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det blir spennende å se hvem som kommer i morgen ja. Ser at du skriver lenger oppe at du ble strippet i dag, og sitter med vondter. Det ble jeg og!

Har hatt kynnere og vondter i hele dag, håper det tar seg opp, men er forberedt på at det like fort kan bli stille.

Håper uansett vi møtes snart, på MM eller kanskje på føden :-)

Hvordan står det til med resten av MM gjengen?

Skrevet

Så spennende... :-) Jeg tror ikke på noe før jeg er på føden! :-) Har blitt lurt så mange ganger nå!! :-)

Men det kommer og går her... ikke helt regelmessig, og de bør gjøre litt mer vondt!! :-)

Sender masse føde støv til oss!! :-) Hvordan var du? Moden? noe åpning? :-)

Jordmor sa til meg at alt var klart, og engentilg opp til HAN i magen nå..... :-)

Skrevet

ble du strippet som førstegangs?? min jordmor vil ikke det hun :-( jeg skal til henne på OVERTIDSKONTROLL i mårra kl 12 og er veldig spent på hva som skjer, og om jeg i det hele tatt er moden... hvis ikke spøker det for keisersnitt.... jeg kommer ned på MM etter kontrollen.. :-)

spennende dette, kanskje kommer vi inn alle tre samtidig på føden :-)

Skrevet

Ble strippet ja.

Fikk tlf fra sykehuset i dagmorges pga av at de plutselig hadde en ledig time jeg kunne få. Jeg var satt opp til kontroll/ vekstestimering neste uke. Gynokolog utførte ul, sjekket modning (1 cm), og røsket godt til. Må si jeg er imponert over servicen :-)

Hadde time hos jm senere på dagen. Spurte om hun hadde strippet meg om jeg ikke hadde vært hos gyn. Hun svarte nei, dt hadde hun ikke gjort, men synes det var fint at gyn hadde gjort det.

Skrevet

ok, men da så.... :-) er så utrolig spent på o jeg er moden... typisk at jeg ike er det....

Skrevet

sees i mårra om dere ikke føder, jeg kommer sikkert bittegrann seinere, spørs hva jordmor velger å gjøre med meg...

ønsker dere en god natt :-)

Skrevet

God natt Domenic. Lykke til hos jm!

Skrevet

Hvordan er det med deg da januarbaby? :) hadde god gang her med 7 min i mellom.... Men nå er de borte!!!:( ååååå.... Vil ha litt mer vondt nå!!:). ( vet eg komme te å angre den siste der!!:))

Skrevet

Oi! 7 min i mellom - da er du vel så nær fødende som du kan bli!

Jeg har ikke hatt regelmessige rier. Har hatt masse kynnere og vondter som kommer og går hele dagen og kvelden, men ingen ting som tar seg opp :-( Enig med du; vil ha mer vondt nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...