Gå til innhold

Noen som har født i Skien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan de tilbud der nå?

vann

lystgass osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på når du kommer inn.... "romvenninnen" min var heldig som ikke fødte på gangen....:S

Men det var særdeles mange fødsler i den tiden da... Men hadde får jeg si (for ett år siden) både badekar / lystgass etc ;)

Skrevet

Hvordan er det med besøksforbudet nå da? Kan far være der så mye han vil utenom de få timene midt på dagen?

Hadde liksom håpet av besteforeldrene til babyen hadde fått lov til å komme på besøk!!

De har epidural og lystgass vet jeg, og da er jeg fornøyd :-)

Skrevet

Jeg har fått alle 3 i skien og har fått alle på et rom:)

De gir mulighet for fødsel i vann, men tror det er slik at man forteller om det på forhånd:)

Lystgass får du! Ellers er det vel som andre steder med epudural osv ved behov:)

Jeg har ikke noe negativt å si om skien som fødeplass hvertfall!

Skrevet

Ang besøk så vet jeg ikke om de har opphevet besøksforbudet av andre enn mann og søsken i forhold til svineinfl?

Ellers kan mannen være der hele dagen utenom 1 time (husker ikke helt, men rundt halv4-halv eller noe)

Jeg husker med 1. at jeg syns det var utrolig trist at mannen min ikke kunne være der hele tiden, men må inrømme at når alt kom til alt så var det faktisk veldig deilig å slappe av den timen alene;)

Hilsen meg med 3. i skien:)

Skrevet

Ok,

takker, sist jeg føde der for snart 6 år siden fikk jeg lystgass men bare forde at hu jordmora var ferdig med å få barn.(ett eller annet om dårlig ventilasjon?)

Jeg vil gjerne føde i vann men da må jeg ringe ditt å si det da?

Skal ikke føde før til sommeren, er det mange basseng da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...