Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Vet ikke hvor jeg skal begynne jeg.. Vi er et par som har vært sammen i flere år, mye krangling og småting og bagateller. Gang på gang på gang etter hver bidige krangel ender vi opp med å bli sammen igjen, han lover gull og grønne skoger når jeg truer med å gå fra han. Etter noen uker er alt back to normal. Er jeg like dum som går tilbake hver gang? Vi har ett barn sammen.. Han toppet det hele i helgen da han drakk seg drita (Jeg drakk og) og daska til meg i ansiktet, truet med å hive meg ut og mye mer.. Jeg ble så sint og for første gang redd i mitt eget hjem, at jeg dro til min søster og ble der til igår. Hun mener jeg bør gå fra han. Han har lagt seg langflat etter helgens hendelse, og gjør alt for å vise at han er lei seg for det som skjedde. Nå som jeg er hjemme tror jo han at alt er helt okei, mens jeg går her og lurer på hva jeg skal gjøre. Ingen av de praktiske tingene er i orden. Ikke økonomi, bhgplass, må i såfall endre arbeidstider igjen.. Alt er bare et kaos akkurat nå. I tillegg vet jeg ikke hvilke følelser jeg har. Jeg bryr meg om han, men bryr jeg meg NOK? Jeg synes han er attraktiv når han steller og pynter seg, men seksuelt f eks tenner han meg ikke lengre Vi har ikke sex lengre, og han må stakkars be gang på gang for å få seg noe om dere skjønner. Av praktiske årsaker er jeg for tiden ganske avhemgig av han. Jeg er redd for å gå fra han, såre han, og det å bli ensom ikke minst.. Han er en sårbar person med lav selvtillitt. Han klenger seg fast på meg og gjør alt for å få meg til å bli. Forholdet vårt har en lang historie, og han er og veldig sjalu, noe jeg synes er tøft og vanskelig. Har noen vært i samme situasjon? Hva gjorde dere?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Har ikke vært i samme situasjon. Vanlighvis syntes jeg man skal jobbe lenge og hardt med et forhold før man gir seg. Mange gir seg altfor fort. Men når en mann slår, ja da er det bare en ting å gjøre, og det er å komme seg ut! kunne du ikke ha flyttet inn hos din søster litt, til du fikk ordnet noe av det praktiske? Alt ordner seg som oftest. man leser jo her inne hele tiden og alle alenemødrene som klarer seg bra:) Det bare tar litt tid før alt faller på plass. Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for. En STOOOR klem fra meg!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Tusen takk for svar ja.. Jeg synes vi hele tiden prøver å fikse opp i ting jeg. Forholdet har vært opp og ned i ihvertfall to år, og han er dessverre ikke mye mentalt moden. Skulle ønske jeg kunne bo hos søsteren min, men der er det fullt hus til vanlig gitt..
2 små og en undulat Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Du skal ikke behøve å være redd samboeren din. Han har slått deg en gang nå, hvorfor skulle han ikke slå igjen? Dra til NAV i morgen og be om en rådgivningstime. Hør hva du kan ha rett på av økonomisk bistand, kan hende at det ikke er så umulig å klare seg uten han som du tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå