Gå til innhold

Mage bilde runde uke 20/21 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal si her var mage, ja. Jeg er 20+2 og går enda i et par av de vanlige buksene mine. Ser ikke gravid ut i det hele tatt. Ikke lagt på meg mer enn jeg tok av da jeg var kvalm - men mer av det har lagt seg på magen, så syns jeg ser hakket tjukkere ut.

Skrevet

Så stor og fin mage da!

Jeg er 12 uker på vei nå, men har langt i fra like stor mage som du hadde i uke 11.. Gleder meg masse til magen min blir STOR..hehe.. til det ikke er tvil om at jeg er gravid liksom..

Skrevet

Så flotte mager på bildene da, og så pen du er. Er så gøy å se hvordan personer man har snakket med i flere mnd ser ut og du er heeelt nyyydelig. Og skikkelig guttemage på 18 ukers bilde.

Har selv vokst meg ganske stor nå. Er kommet til uke 14+4, men kan ikke dette m å legge ut bilder jeg!!!

Skrevet

ma:)

ja jeg fikk veldig tilig mage med første og enda tiligere med nr 2 nå:)

men har heldigvis ikke lagt på meg noe enda men det kommer nok.. la på meg 27 kg sist:O

håper du legger ut magebilder etterhvert :)

Skrevet

DenFørste

ja det er gøy med magen :) håper du dokumenterer etterhvert som du vokser nå:) er veldig gøy å ha i etterkant:)

Skrevet

katta76.+tenåringer,1ma.GRAVID

Tusn tusn takk for de fine ordene :D nå ble jeg skikkelig gla <3

ja det er gøy å se hvem som skjuler seg bak nickene man har fulgt i lang tid:)

du går inn på din side, så på bilder og offentlige bilder der kan du laste opp bildene dine slik at andre kan se :)

gleder meg til å se magebilder :D

Skrevet

Takk for det grysom. Skal se om jeg kan få det til en dag hihi. ha en fin kveld. Her går det i spying nå-som det gjør stort sett hver kveld. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...