grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 syns det er så kjekt å se på de voksende magene:) her er min.. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/19 hvordan er deres mager?
ma:) Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Skal si her var mage, ja. Jeg er 20+2 og går enda i et par av de vanlige buksene mine. Ser ikke gravid ut i det hele tatt. Ikke lagt på meg mer enn jeg tok av da jeg var kvalm - men mer av det har lagt seg på magen, så syns jeg ser hakket tjukkere ut.
Frk Fjong Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Så stor og fin mage da! Jeg er 12 uker på vei nå, men har langt i fra like stor mage som du hadde i uke 11.. Gleder meg masse til magen min blir STOR..hehe.. til det ikke er tvil om at jeg er gravid liksom..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Så flotte mager på bildene da, og så pen du er. Er så gøy å se hvordan personer man har snakket med i flere mnd ser ut og du er heeelt nyyydelig. Og skikkelig guttemage på 18 ukers bilde. Har selv vokst meg ganske stor nå. Er kommet til uke 14+4, men kan ikke dette m å legge ut bilder jeg!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2010 ma:) ja jeg fikk veldig tilig mage med første og enda tiligere med nr 2 nå men har heldigvis ikke lagt på meg noe enda men det kommer nok.. la på meg 27 kg sist:O håper du legger ut magebilder etterhvert
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 DenFørste ja det er gøy med magen håper du dokumenterer etterhvert som du vokser nå er veldig gøy å ha i etterkant:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2010 katta76.+tenåringer,1ma.GRAVID Tusn tusn takk for de fine ordene nå ble jeg skikkelig gla <3 ja det er gøy å se hvem som skjuler seg bak nickene man har fulgt i lang tid:) du går inn på din side, så på bilder og offentlige bilder der kan du laste opp bildene dine slik at andre kan se gleder meg til å se magebilder
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Takk for det grysom. Skal se om jeg kan få det til en dag hihi. ha en fin kveld. Her går det i spying nå-som det gjør stort sett hver kveld. klem
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Her er bilder av min mage når jeg gikk gravid for 2 år siden..magen min er så og si identisk denne gangen.. http://lilletirill.piczo.com/?g=33196777&cr=6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå