Baremeg Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Her er fire åringen slått ut. Kastet opp hele dagen og klager over å ha vondt i magen. Føle meg så hjelpeløs når hun sie at hun har vondt og jeg ikke kan gjøre noe:( Flere med omgangssyke i hjemmet som kan trøste meg med at det går fort over.
Lillepusen-78 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Omgangssyke er kjedelige greier :-( Både sønnen vår på 16 mnd, mannen og jeg hadde det for et par uker siden. Grusomt mens det står på, men i løpet av 1 døgn er formen gjerne mye bedre. Sønnen vår kastet bare opp 2 ganger og virket ikke særlig plaget, men er vel verre med eldre barn og oss voksne. Og så tar det jo litt tid å få opp energien igjen... Er sikker på at jenta di er mye bedre i morgen. Håper hun får en god natts søvn. God bedring
selma07 og engel Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Vi hadde det i hus for kort tid siden. går utrolig mye av det nå. Leste i vg nett igår at lollosalat fra frankrike hadde salmonella i seg. Den var skyld i minst 3 utbrudd her i landet. Er trukket fra markedet nå. Pass på at jenta di får i seg godt med drikke. Minimum 10 ml hvert tiende minutt. Gi henne helst en blanding av farris og eplemost/jus. Det er forferdelig når de har vondt og man ingenting kan gjøre. Men viktigst av alt er at hun ikke blir dehydrert. Jenta vår som er 3 snart kasta bare opp 3 ganger sist, men hadde veldig vondt i magen og var utrolig slapp. Men det gikk over på litt under to døgn. God bedring!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå