Hikken Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Skal leie bil en langhelg, men synes det er vanskelig å bedømme plass ut i fra bilder av alle bilene:-/ Vi er to voksne med litt bagasje og en på 18 mnd. som naturlig nok trenger en barnevogn. Får jeg plass til en mellomstor vogn i bagasjerommet på en Astra? Gubben hadde sikkert visst det han altså, men han vet ikke om turen enda så kan ikke spørre han og jeg må ha alt i boks før han får vite det!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 I stasjonsvogn går det iallefall greit...spørs om det er det da?
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Stasjonsvogna er helt fantastisk. Den har vi. God plass bak, god plass til beina når ungene er i baksetet, og utrolig god å kjøre. Ville kjøpt en om jeg var deg ;-)
mamman til to gutter Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Vi hadde en opel astra som ikke var stasjonsvogn når vi fikk sønnen vår og vi fikk plass til brio happyvogna i den på tvers av kjøreretningen, dvs vi fikk liten plass til annen bagasje. Små bager/sekker er greit, men store kofferter er umulig, da må dere ha dem inne i bilen i baksetet. (Og anbefaler forresten ingen å kjøpe opel astra, for makan til håpløs bil hvor alt nærmest fallt fra hverandre har jeg aldri hørt om ellers...)
Hikken Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2010 Åh, er IKKE s.v., det glemte jeg å si ;o) Men takk for svar allikevel!
Hikken Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 Ok, da regner jeg med at sportstrilla vår går i bagasjen, bagene våre regner jeg med å ha i baksetet. Er litt penger å spare på å ikke velge stasjonsvogn, men er jo litt krise om vi ikke får plass til vogna ;o)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 det går nok fint ja. Jeg hadde en forholdsvis stor bagvogn til eldste, den fikk jeg inn på tverrs i bagasjerommet. Måtte ta ut hattehyllen da... Men det gikk Var ikke plass til noe mer da, men dersom du får plass til resteni baksetet, så er det ikke noe problem
Hikken Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2010 Takk for svar ) Da sparer jeg nesten en tusenlapp på billeie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå