Gå til innhold

Noen her med Opel Astra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal leie bil en langhelg, men synes det er vanskelig å bedømme plass ut i fra bilder av alle bilene:-/

Vi er to voksne med litt bagasje og en på 18 mnd. som naturlig nok trenger en barnevogn. Får jeg plass til en mellomstor vogn i bagasjerommet på en Astra?

Gubben hadde sikkert visst det han altså, men han vet ikke om turen enda så kan ikke spørre han og jeg må ha alt i boks før han får vite det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I stasjonsvogn går det iallefall greit...spørs om det er det da?

Skrevet

Stasjonsvogna er helt fantastisk. Den har vi.

God plass bak, god plass til beina når ungene er i baksetet, og utrolig god å kjøre.

Ville kjøpt en om jeg var deg ;-)

Skrevet

Vi hadde en opel astra som ikke var stasjonsvogn når vi fikk sønnen vår og vi fikk plass til brio happyvogna i den på tvers av kjøreretningen, dvs vi fikk liten plass til annen bagasje. Små bager/sekker er greit, men store kofferter er umulig, da må dere ha dem inne i bilen i baksetet. (Og anbefaler forresten ingen å kjøpe opel astra, for makan til håpløs bil hvor alt nærmest fallt fra hverandre har jeg aldri hørt om ellers...)

Skrevet

Åh, er IKKE s.v., det glemte jeg å si ;o)

Men takk for svar allikevel!

Skrevet

Ok, da regner jeg med at sportstrilla vår går i bagasjen, bagene våre regner jeg med å ha i baksetet. Er litt penger å spare på å ikke velge stasjonsvogn, men er jo litt krise om vi ikke får plass til vogna ;o)

Skrevet

det går nok fint ja. Jeg hadde en forholdsvis stor bagvogn til eldste, den fikk jeg inn på tverrs i bagasjerommet. Måtte ta ut hattehyllen da... Men det gikk :) Var ikke plass til noe mer da, men dersom du får plass til resteni baksetet, så er det ikke noe problem :)

Skrevet

Takk for svar :o) Da sparer jeg nesten en tusenlapp på billeie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...