Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 altså jeg fikk mensen 15 januar..mellom 1-15 januar hadde vi ubeskyttet sex ca 10 ggr... jeg har mye sterke menssmerter de siste dagene, er irritabel for ingenting, oppblåst og må tisse hele tiden... er det mulig at jeg kan ha blitt gravid men fikk mensen denne gangen likevel? går det an?? noen som har värt borti lignende??
Gjest Tale30 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Det er mulig å ha mensen i begynnelsen av svangerskaet, og også hele svangerskapet. Merket du noe forskjell på mensen denne gangen da?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Du kan jo ta en test Enkelte har faktisk "mensen" når de er gravide Kan hende du har blingsa litt på EL. Den kan godt ha vært den 30-31. des og at dere akkurat har vært for sent ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå