Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god bil, stasjonsvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal kjøpe en ny brukt bil, typisk 2007 eller nyere, og gått mindre enn 50.000 km. Helst med stort bagasjerom.

Noen som har en å anbefale???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford Mondeo

Opel Vectra

Toyota Avensis

Hoonda Accord.

Skrevet

Opel Astra, Opel Vectra,

Toyota er ELENDIGE å kjøre, makan til møkkabiler skal du leite lenge etter!

Ellers så har jo Audi gode kvalitetsbiler :-)

Skrevet

Vi har hatt Opel Vectra, så de nye var veeeldig fine :-)

Toyota Avensis har vi nå, kjempefornøyd, syns den er god å kjøre, god plass bak, litt bedre enn i Opel`n .

Og den er mer driftssikker, billigere deler enn til Opel også.

Men har ikke hatt noe tull med noen av bilene, så det er sagt :-)

Den nye Toyotaen er lekker, svart med sotede ruter bak,mhmmm, nice ;-)

Skrevet

vi har opel vectra, 2004 mod riktignok, men vi er kjempefornøyd! Større bagasjerom på en st.vogn får du vel neppe :) God plass til simovogna til minsta + en del mer, god plass til barna; selv da vi hadde besafe-setet bakovervendt bak passasjersetet, hadde vi god plass til beina fremme. God å kjøre er den også:)

Skrevet

vi skal kjøpe volvo stasjonsvogn, kjempe fine og stort bagasjerom..

Skrevet

Anbefaler Toyota Avensis på det sterkeste! :-)

God plass, driftssikker - og jeg synes den har helt super kjørecomfort og, jeg da. :-)

Skrevet

Volvo! fantastisk bil, god plass. Hadde A6 tidligere, flott bil det også, men holder en knapp på volvo tror jeg:-)

Skrevet

Toyota Avensis!!!

God å kjøre, driftssikker, best i test (husker ikke hvilken), lite feil på Toyota sine biler, blir anbefalt av flere mekanikere jeg har snakket med, og den har best plass i baksetet.

har tre seter i baksetet idag :)

Skrevet

Takk jenter

Skrevet

VolvoV70- fantastisk plass i bagasjerommet:) Har plass til både barnevogn og masse baggasje. Er nesten så bredt at man kan sette to vogner ved siden av hverandre inni det.

Så er det jo i tillegg god beinplass inni bilen og:)

Skrevet

Subaru legacy. Veldig fornøyd og stort bagasjerom. Får tilogmed vongen inn både på lags og tvers :-)

Anbefales.

Skrevet

volvo har ikke stort bagasje-rom (iflg alle våre venner/kjenninger som kjører volvo)

ford mondeo får du faktisk 2 (!) vogner i bagasjerommet:) har 2 venninner som kjører mondeo. også god plass i setet. men vet ikke hvordan bilen er å kjøre ellers..

er så dritt-lei av å kjøre den trange passaten, at her blir det mest sannsynlig toyota previa:) tror ikke den slår kjøre-komforten til passat da, men må bare venne meg til det;)

Skrevet

Hvilken årsmodell av Avensisen har du? Har 2005-modell og lurer på om det er plass til tre barneseter i den... =) Hva slags seter har du i?

Er veeeldig fornøyd med Avensisen vi også!

Skrevet

Vi har audi a4 stasjonsvogn, 2007 modell. Utrolig romslig kupé og meget god å kjøre.

Man skulle tro de hadde god bagasjeplass, men det er faktisk en smule knøvlete å plassere en hel vogn inn der,ihvertfall vår emmaljunga duo kombi, uten å snu og vende på vognbagen.

Skrevet

Volvo v70 har stoort bagasjerom synes jeg. Veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg fikk grint meg til en Ford Mondeo, vistnok en 97 modell. Dette var en bil jeg ville ha pga bagasjerommet først og fremst. Mannen min har jobbet med ford tidligere, og var enig om plassen, men ikke om kvaliteten på bilen. Men den er knallgod å kjøre. God sittekomfort og god kjørekomfort. Hadde toyota hadde hatt en bil med like god plass, hadde vi heller valgt det! Men nå er det sånn at så lenge vi har små barn, vil vi kjøre Mondeo, med de småfeilene som dukker opp

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Audi A6 stasjonsvogn! Finner nok ikke større bagasjerom på stasjonvogn..tror jeg da:))

Skrevet

Vi har en WV passat 2004 modell! Helt fantastisk bil å kjøre. Har 4motion så kommer frem overalt uansett føre. Og det er god plass i den det skal være sikkert!

Skrevet

Da vi var på samme runden for 2 år siden var Ford mondeo den med størst bagasjerom om du skal ha en "vanlig" stasjonsvogn. Fungerer greit. Er forholdsvis rimelige om du ikke skal ha noe kraftig motor og mye stæsj (er 3 modeller tror jeg)

Skrevet

Husk også å være oppmerksom på hvor stor bilen er INNI, noe som jeg synes er enda viktigere.

Vi hadde en Audi A6 tidligere, riktignok 2000 modell, så er usikker på hvordan de nyere modellene er... Fantastisk bil, med god plass både i bagasjerommet, men også fantastisk god plass inni bilen, tenker da i mellom førersete og baksete. Bilen hadde også lange og gode seler som gjør det enkelt å få festet bilstoler om man ikke har base. Vi har nå en Volvo xc70, og størrelsen inni er markant mindre. Noe som resulterer i at man må snu bilstolene forover tidligere og det er dårlig plass til bena i baksete. Nå spørs det jo helt hvor lange dere er da, men jeg har en lang mann og vi burde ha vært ekstra oppmerksomme på dette, men, men...:( Volvo XC70 er også en god og trygg bil, med kjempe gode kjøreegenskaper, og bagasjerommett er ikke så verst det heller!

Skrevet

Skal kjøpe en Scoda Octavia 2008 modell med 4-hjulstrekk og er spent på om den er bra. Hadde egentlig lyst på Nissan X-Trail eller Volvo V70 men de er for dyre akkurat nå, ihvertfall fra 2008 modell.

Mange vi kjenner er veldig fornøyg med Octavia`n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...