Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hvor varmt må det være for at det skal være greit? Og hva skjer om det er for kaldt?
Dronningen! Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 hva er det egentlig du lurer på?¨ * Er det for kaldt for barnet du mener? * Hvor lang avstand? * HVor kaldt er det? * Er veien rett ved siden av vannet? * Skal dere svømme? * Er det hårføner der? * Er det en trille med polstring? * Trille med fotpose? Med så mye å tenke på ville jeg blitt hjemme.... for ikke å tenke på kulda - grøss! (Skrev hun med ironi)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har fått høre at man skal ikke trille til svømmehallen, har noe med lufta ute kontra den inne i svømmehallen. Så da lurer jeg på hvor varmt i været det må være før det går greit å trille. Har ikke bil akkurat nå, men skulle gjerne vært på babysvømming i morgen. Og hvorfor er det farlig å trille, hva er det som er med lufta ute og inne som er farlig for barnet? HI
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt. Men kan du ikke komme litt tidlig, og akklimatisere ungen en stund utenfor garderobene, i inngangs- / billettpartiet? Skjønner jo at overgangen fra iskald uteluft til varm klordamp inne i svømmehallen kan gi et lite sjokk, men hvis du tar deg tid til en pause på vei inn, og en pause på vei ut kan det vel ikke være noe problem?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Når babyen har vært våt skal det ikke så mye til for å bli nedkjølt etterpå. Hva med å ta med bilstol og ta taxi hjemover. Det er helst etterpå som ikke er helt heldig.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Det tar 15 min å trille ca, og jeg orker rett og slett ikke å dra på et bilsete med base og vognen dit, bare for å ta taxi hjem. Er jeg vanskelig nå? Enn om man venter en stund etter svømminga da? Spiser litt, så pakker på masse klær og rett oppi voksiposen. Kan det gå greit da? HI
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Ser ikke problemet om man venter litt før man går inn i badet, og venter litt etter man er ferdig med å ordne seg etter å ha vært inne i hallen, før man triller hjem. Men det er meg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå