Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg gikk ned 1,4 kg på 6 dager. Men har bare gått på de i 1 uke. Så litt tidlig å være veldig påståelig på at de funker
Stina <3 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Fortsetter det slik er jo det veldig bra Har du fått noen bivirkninger
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Hei igjen. Nei ingenting. Men jeg la om kostholdet 1 uke før jeg startet på pillene da. Så derfor ingen ubehag fra mage tarm regionen på meg Men merker det litt hvis jeg spiser mye fett en gang, for eksempel når jeg spiste pitabrød med mye saus så merket jeg det jah..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Har brukt alli i 2 uker, har gått ned 5 kg. Gjorde som hun over, la om kosten en uke før pillestart. ingen bivirkninger så lenge jeg ikke spiser mat med masse fett.
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 HMM ALLI here i come,skal prøve de jeg og ,skal gjøre som dere legge om kostholdet 1 uke før. Må ned 20 kg før sommeren men det blir vel mye å håpe på vel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå