Gå til innhold

skulle gjerne vært med på slankekrigen jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det hadde vært vidunderlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp:D vel.. hadde sikkert vært jævelig mens det hold på, men sikkert verdt det.. men se lyst på det, hvis du har 60000 å spytte ut kan du jo dra på slankeleiren i danmark;)

Skrevet

Hehe signerer den. Hadde det vært en norsk versjon av Dance your ass off, hadde jeg meldt meg på;)

Skrevet

hehe:) jeg har rytmen til en stor geleklump så tviler på at jeg hadde kommet med:P men triver stadig å sikler på den leiren i danmark..er så kjedelig at den varer så lenge og er i danmark.. hvis ikke tror jeg at jeg skulle ha spart opp å dratt...

Skrevet

hm...60000kr? hadde jeg leid meg en personligtrener her hjemme tror jeg, og da ikke en vanlig på treningsenteret

De sliter ræven av seg, men guuuu det hadde vært deilig å fått vekk disse pokkers kiloene. Trener og prøver på et sunt kosthold, men ikke pokker om det hjelper. Vært flink en stund nå, men likevel opp 2.5kg. Får nå være måte på hvor lang tid før en går nedover pga økt muskelmasse og.

Skrevet

Det viktigste er jo at man blir strammere og tynnere, ikke kiloene da;) slankeleiren varer da i 2 måneder, så du får jo litt for pengene;) + du for kostholdsveiledning og pyskologtimer for å finne ut av dine matproblemer... har sååå lyst til å dra. men ikke bare bare når man har barn.. man kan hvissnok dra i 2-3 uker også da, da er det selvfølgelig mye billigere også:)

Skrevet

noen som har link å legge ut til denne leiren i dk?

Skrevet

har ikke link, men vet at dette kurssenteret heter Ebeltoft.

Skrevet

Eg er med på ei norsk utgåve av "Dance your ass off", det er venninna mi og! Dritbra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...