Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Og evt hva slags smokk? Hun er 2 mnd og bare spytter den ut..
duracellmamma Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Da vil hun sikkert ikke ha smokk.. Jeg anbefaler deg til å gi ikke i det hele tatt... Min lille er totalt avhengig for han har et stort suttebehov og han roer seg ned med den. Gruer meg til den dagen han skal avvennes.
dårligfantasi Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Ikke gi henne hvis hun ikke har behov for det! Min første ville ikke ha smokk, og det har jeg vært veldig fornøyd med. Hadde ikke tenkt å gi unge nr 2 smokk heller, men hun er helt motsatt og har ett enormt sutte-behov, så da får hun bare få den smokken da Er ikke så mye positivt med smokk utenom sånne behov, synes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Det sies jo at babyer som brukers smokk er mye roligere enn andre..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Vår gutt ville ikke ha smokk. Til slutt prøvde vi NUK sin og den ville han ha Et triks som funket litt for oss var å tappe forsiktig på smokken med fingeren. Da sugde han på den en god stund før han spyttet den ut igjen.. kanskje det fungere bedre på jenta di Det er greit å ha noe dem kan roe seg med og noen har jo et enormt suttebehov.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Ikke gi smokk. vi valgte bevisst og ikke gi smokk. Hun er akkuratt like rolig som de andre og ser nå ikke ut som en stor baby på 1 år som de andre gjør;) de er skikkelig misunnelig på meg nå ja, som de prøver med avvening av smokken;) hehe...
dårligfantasi Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Til deg som skrev at babyer som bruker smokk er roligere enn andre, hvor har du det fra? Han som ikke fikk/ville ha smokk, var kjempesnill og rolig som baby, kunne ikke vært heldigere når det kom til sånt Men hun som får smokk nå, er ganske urolig til tider.. Dessuten så maser hun fælt om den smokken når hun mister den. Må fram og tilbake for å gi henne den.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 enten så vil ikke ungen ha smokk eller så greier ikke ungen å ta den ordntlig...ikke alle babyer greier det med engang sa helsesøster, at den ikke mener å spytte ut, men ikke greier helt å holde den i munnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå