Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ordinær UL i dag og det var sååå fint! Den lille så helt perfekt ut, vi så alt så tydelig (mange år siden forrige svangerskap + flunke ny maskin) så det var så mye lettere å se enn hva jeg husket fra sist. Nurket lå og vinket. Men beina lå tett sammen så vi fikk ikke vite kjønnet. Storesøsknene fikk komme å se og jordmora tok seg god tid til å vise og forklare. Var inne på UL i en hel time! Herlig opplevelse:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre:)

Betyr så mye når jordmora tar seg tid:)

Skrevet

Så herlig, da :)

Skrevet

Så herlig. Kjekt når de har god tid til deg. :o)

Skrevet

Så fint da! Det ønsker jeg meg også:) Men ikke at babyen har bena sammen, så klart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...