missgs *OVERTID* Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hei alle sammen! Da sniker jeg meg inn her på 2. trimester og må innrømme at det er en utrolig deilig følelse å være over den mest kritiske fasen :) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle!
annie_79 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hei Jeg hopper også over hit i dag :) Er deilig å være over første tri ja
missgs *OVERTID* Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Gratulerer! Ja, det er utrolig deilig å være ferdig med første etappe på reisen Har termin samme dag vi da
annie_79 Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Ja den 12. Fortsatt foreløpig dato, men regner med den ikke blir forandret. Ble ikke det på de to første. Har veldig jevn syklus. Sånn man stiller klokka etter nesten )
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Hopper inn her jeg og - samme termin dato!! Kan nesten ikke tro det!!! Har ikke vært på svktr enda - så jeg gleder meg til å høre fosterlyd - da blir det mer sikkert!! ;-)
hope&love Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har termin den 12 august... er det da dere også har? Kjekt med flere som har samme termin da Og det er virkelig deilig å komme over den mest "kritiske" fasen. Men jeg klarer nok ikke å slappe helt av før vi har vært på UL
missgs *OVERTID* Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2010 Har termin 12. august ja, på bursdagen til lillebroren min hehe Jeg var på første sv.skapskontroll i uke 10 og fikk faktisk høre høy og klar hjertelyd allerede da, så gled deg!! Det er en herlig følelse og var utrolig deilig å få bekreftet at lillegull var inni der og hadde det bra Jeg gleder meg veldig til UL, håper ikke det blir så alt for lenge til! Tror det er i uke 18 eller noe, venter på innkalling. Masse lykke til jenter! Gleder meg veldig til å bli bedre kjent med dere! Har dere hatt masse plager eller hvordan har sv.skapet vært frem til nå? Har dere barn fra før? Ble mange spørsmål det her, men ble litt ivrig siden vi har samme termindato...hihi
annie_79 Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har to barn fra før. Gutt 04 og jente 07. Jenta er født 15. august, så det kan bli spennende det her Har kommet før termin med begge så satser på det denne gangen også.. Skal til Jm om 14 dg, Gleder meg til å høre hjertet på lille knøttet ) Det er en helt spesiell opplevelse. Dette sv.skapet har foreløpig vært helt fullstendig forskjellig fra de to første. Har vært kjempedårlig, trøtt og totalt fri for energi. Var sykemeldt like over nyttår og det har jeg aldri vært før. Kjenner også litt antydning til tidlig bekkenløsning, og har også, allerede(!), fått halsbrann. Med de to første hadde jeg halsbrann de tre siste mnd. Ellers ingenting.. Nå er kvalmen borte og energien sånn noenlunde tilbake, så skal ikke klage Tror det svar på spm dine, og litt til :)
missgs *OVERTID* Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2010 Hehe..tror det var svar på alt mitt nysgjerrige lille hode lurte på ja Merkelig hvor forskjellig svangerskapene kan være ja. Jeg var ekstremt dårlig med datteren min som er født i 03, kastet opp nesten hele tiden og klarte knapt å få i meg mat. Har vært kvalm denne gangen også, men har heldigvis ikke kastet opp. Bare konstant kvalme og ubehag i kroppen, ekstreeemt var på lukter og veldig hormonell Er heldigvis mye bedre nå, har begynt å få tilbake energi og overskudd jeg også siden kvalmen har begynt å gi seg helt. Jeg er fortsatt veldig trøtt etter endt arbeidsdag, men jeg sovner i det minste ikke stående i dusjen..hehe ;p Gleder meg veldig veldig til UL, vurderte å bestille privat time, men fant ut at det er litt bortkastede penger. Så smører meg med tålmodighet og venter til uke 18, satser på ukene frem til da går like fort som de har gått hittil
annie_79 Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Jeg skal også kun til ordinær UL. Har ikke privat tilbud i nærheten, så orker ikke bruke tid og penger på det. Har fått time 11. mars. Da er jeg 18+3. Gleder meg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå