Gå til innhold

Hva skulle jeg gjort uten svigermor:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med brukket fot og spysyk sønn. Ingen god kombinasjon, begrenset hvor fort jeg kan skynde meg og støtte sønnen når han spyr, når jeg har krykkene å tremse med også...

Må bare si hvor glad jeg er i henne, og hvor enestående hun er:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du glemte å si hva hun gjør...

Skrevet

I går lå jeg på badet å spøy og var så svimmel at jeg holdt på svime av. Ikke akkuratt trygt for meg å passe på lillejenta da.. så da ringte jeg svigemor, hun slapp alt hun hadde, og 10 minutter senere var hun der og tok lillejenta hjem til seg. Samboer hadde eksamen hele dagen/kvelden, så ikke mye hjelp å hente der;)

vi får pise oss lykkelig som er så heldige å ha flotte hjelpsomme svigermødre, men som ikke tar over:)

Skrevet

Så heldige dere er da,her måtte vi vel virkelig lagt for døden...

Skrevet

you lucky b*****d :P Nåhar jo ikke jeg svigerforeldre heller jeg da...

Skrevet

Snill svigermor du har, spesielt dersom hun er tilgjengelig når man trenger hjelp, men ikke trenger seg på ellers....

Skrevet

Det er faktisk det viktigste ja:) Min har prøvd seg litt, men da har jeg sakt ifra. og så har jeg jo gitt henne litt gullerøtter;) jenta mi er foreksempel kalt opp etter mamma, men fikk svigermor sitt etternavn;) første julen ble feiret hos svigermor/svigerfar, så da maser de ikke på så mye annet, og hun fikk lov å holde første bursdagen(vi slapp da og styre og ordne midt oppi en flytting+ hun ble glad=dobbel bonus). Men nå skal vi flytte hjem til mine foreldre en måned før vi reiser til utlandet en god stund, så unner hun litt ekstra tid;)

i tillegg har hun fri 2 dager i uken, så hvis hun vil passe på nurket en dag får hun lov. Men ikke får ofte, for det er viktig at hun går i barnehagen også, og det skjønner hun.

Eller såp har jeg bare lært å se gjennom noen kommentarer jeg ikke liker, og si ifra hvis det er noe som er for ille. Men man er jo tross alt forskjellig, og hun kjenner jo ikke meg like godt som sin egen datter foreksempel, så det skulle jo bare mangle at det blir litt kluss av og til;)

hilsen annonym 17.46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...