Gå til innhold

Har silikoninnleggene sprukket?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er satt på antibiotikakur mot brystbetennelse, og har av den grunn mye mindre melk enn vanlig. Jeg pumper siden babyen ikke vil ta pupp. De siste gangene jeg har pumpet, har jeg lagt merke til at det ligger noen få gjennomsiktige dråper igjen på den ene brystvorten, når jeg er ferdig med pumpingen. Jeg har silikoninnlegg og er livredd for at de har sprukket! Kan det være det? For verk er jo gult... Men silikon skal jo tåle ganske mye, og den bør jo ikke sprekke bare pga pumping! Har ikke noe vondt ellers i den puppen, er den andre som er rød og hoven... Noen som har noen tips til hva det kan være? Og kan babyen forsatt drikke melken fra denne puppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er mulig at silikonen kommer inn i melkekanalene, så tviler på at det er det du ser.

Skrevet

Om silikoninnlegg sprekker, betviler jeg virkelig at det kan komme seg inn i melkegangene :-p

Skrevet

Sånn har jeg det også når jeg har pumpet uten at jeg har verken brystbetennelse eller silikon i puppene for tiden :)

Skrevet

og det er helt trygt at babyen drikker det? har jo ikke lyst til å gi hun noe hun ikke tåler :)

Skrevet

Så lenge det ikke er puss er det nok trygt, og som du sier er jo ikke puss gjennomsiktig som regel. Men du kan jo smake på melka da, det pleier alltid jeg å gjøre når jeg pumper og gir på flaske :)

Skrevet

nå har jeg aldri smakt på morsmelk før, hehe. har den noe "spesiell" smak, så jeg vet at det ikke er noe puss i den? :)

Skrevet

så tidligere at noen hadde skrevet at en kunne "sile" melka gjennom bomull, var det puss i melka, ble pusset værende igjen i bomullen sånn at en kunne se det. Vet ikke om det funker, har ikke prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...