katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Masse lykke til. Tenker på deg. Håper alt går bra og at du kommer deg raskt i form etter keisersnittet. Stooor klem fra spent.
You can call me Dårris Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Takk takk Lillegutt er helt perfekt, 3800g, og 50cm lang. Han har sovet nesten hele dagen og tar puppen kjempefint, så dette har gått over all forventning. Gleder meg masse til vi skal hjem til storebror i løpet av helgen, men kommer ikke til å stresse meg hjem denne gangen, det gjorde jeg sist, og fikk angre på det. Operasjonen gikk kjempefint, han var ute nesten før jeg skjønte at de hadde begynt en gang. KS er faktisk et veldig fint alternativ når det er planlagt! Hvordan går det med deg? Begynner du å få litt mage? Kommer sikkert ikke til å være så mye inne på desse sidene fremover, men skal følge med på deg. Du kan bare glede deg til du får møte lille babyen din om noen mndr. Stoooor klem fra en lykkelig Mamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå