Gå til innhold

Krympelag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei fedre;)

Har bare noen spørsmål angående deres holdninger til krympelag.

Jeg har termin om 6 dager og fikk nettopp en beskjed på tlf svareren min fra en av min samboers venner. Han ville gjerne arrangere "fest" for min samboer i forbindelse med at han skulle bli far og ville snakke med meg om når det passet..

Jeg har latt min samboer ha hatt ganske frie tøyler når det gjelder gutteturer og festing under dette svangerskapet. han har blant annet vært på en langhelgtur med gutta,Kick-off helg med jobben + ut ca en dag i uken+ 4 julebord i des. Dette har jeg latt han gjøre med glede da jeg vet det blir lite tid til venner i begynnelsen når babyen kommer...

kjenner jeg blir litt irritert når det kommer til denne "berømte" krympefesten...

Det at jeg skal ligge på sykehuset med babyen mens far er ute og fester ( han er kjent for å kjøre løpet ut)

Komemr nok til å trenge masse støtte disse første dagene og det at han skal dukke opp fyllesyk og stinke alkohol på sykehuset er ikke noe jeg ønsker meg.. JEg er åpen for at han kan gjøre dette når ting roer seg, men den første mnd ser jeg på som litt hellig.,,, og hadde det enda vært med en eller to øl..

Hva er deres tanker rundt dette? Jeg vil ikke være urimig på noen måte så trenger noen råd...

Takker for svar;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner deg veldig godt jeg!

Men tror du ikke at din samboer og hans vnner også skjønner det hvis du forteller det på samme måte som du skrev et her?

Masse lykke til med det nyelivet som snart skal starte.

stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...