Mams med ramps Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg skjønner virkelig ikke hva som feiler han om dagen.. I går drakk han veldig lite, men idag fikk jeg i han kun et par skjeer med grøt på morgen, ville ikke ha melk.. Og i 14 tiden ble det 2 små skjeer med sånn bannan/jordbær mos ... Dette er jo all for lite.. Han har bæsjet endel ganger i dag, og de siste bleiene har vært nesten gul avføring... Ellers er han blid og i form som ellers, men han bør jo få i seg litt drikke snart.. Noen som har noen tips eller har vært borti lignende?
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Mi snuppe er sånn når hun får tenner. Skikkelig dårlig matlyst. Bæsjebleier i fleng passer jo også med tannfrembrudd. Kanskje det er det?
Mams med ramps Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Det kan nok stemme det ja.. Har ikke kjent noen tenner enda, men de dukker vel plutselig opp om noen dager da kanskje.. Er nesten så han brekker seg når jeg kommer med flaska.. Håper det går over snart..
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Uff ja det får vi håpe. Man blir litt stressa når smågulla våre ikke spiser/drikker som de pleier. Hos oss var det kvelds og natteuro i en tre ukers tid før tanna kom, og dårlig matlyst par-tre dager før. Bare pass på at han fortsetter å ha våte bleier... Håper det tar seg opp da ) God bedring og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå