Gå til innhold

spark mot slutten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jeg er i uke 33 om par dagen, men syntes at den ikke sparker like mye nå som tidligere.... den sparker i løpet av dagen altså, bare ikke like ofte syntes jeg.... er dette normalt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Legen min sa at dette er helt nomalt :o) Det er dårligere plass og barnet beveger seg annerledes enn før i tillegg. Du kan jo ta saft testen hvis du blir bekymret? Stort glass iskald sukkerholdig saft drikkes og babyen skal reagere med bevegelse.... Det er vel cirka og minimum ti bevegelser man skal kjenne i døgnet? Hvis du er bekymret kan du nok få en ekstra time hos lege eller jordmor som kan sjekke puls og evt bevegelse og leie... Jeg er i 36. uken og det var en periode hvor jeg bekymret meg en del, men nå er knerten våken veldig mange ganger for dagen. Våkner f eks av høye lyder, nye lyder, om det blir trangt for ham o.a. :o) Håper det er bare en safttest som skal til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min fortalte at barnet sover 90% av døgnet nå, men en cola og sjokolade ville fremprovosere bevegelse... Det virka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt og bevegelsene vil fra nå av bli mest glidende bevegelser ikke så mange spark.

 

Jeg har oppdaget at selv om ikke jeg kjenner bevegelser så kan jeg se på magen min og se at hun leer seg!! Helt sprøtt å se hele magen "bølger".

 

Jeg er forresten 35+4 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...