Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Lurer på om jeg har trykket på noen gale innstillinger. Kjøpte ny laptop for et par dager siden, og hotmail og opera vil ikke samarbeide lengre. Får fint logget meg inn, men siden står bare og laster og laster.. (tilsvarende timeglass eller noe sånt) og blir aldri ferdig. Kommer ikke inn på mail eller noe... Prøvde explorer, og der fungerer det, men kjedelig om jeg må åpne explorer hver gang jeg skal sjekke mail, er jo opera jeg bruker som nettleser til vanlig... Hvis noen har tips til hva som er galt blir jeg veldig glad for svar:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 nå kan ikke jeg så mye om dette da... men jeg bruker begge deler. Har ikke hatt det problemet på hotmail, men har det på endel andre sider. Hva med å skifte passord eller noe via internett explorer, så prøve på nytt via opera... kanskje det kommer opp noe smart da?? Hilsen ei som egentlig er totalt tilbakestående når det gjelder data og gjerne kjøper ny laptop når slikt skjer :-p
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Hehe... hyggelig at du prøver å hjelpe likevel:) Har nok ikke noe med passord å gjøre. Jeg kommer helt fint frem innboksen, det er der den henger seg opp... Får se om noen andre har noen nyttige tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå