Gå til innhold

Er ikke på facebook lenger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er jeg så lettet for. Jeg vil holde privatlivet mitt privat, og bryr meg ikke om andres.Dvs. sånn ble det etter mye drama.

Men, jeg er så irritert på at det ikke går å slette kontoen der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke an? Det har da flere jeg kjenner gjort.

Skrevet

Jaha? Hvordan?

Jeg fikk bare deaktivert, men ikke slettet?

Skrevet

man må slette alt man har, dvs først slette venner, så alle boxer og grupper du har meldt deg inn i, slette alle bilder osv osv...det er visst en lang prosess. Så må du ta kontakt på en eller annen måte med facebook og få kontoen slettet.Tror det var omtrent slik det var. Prøv å google det, det var i nyhetene en eller annen gang...

Skrevet

Når den er deaktivert, så er den så og si slettet. Ingen finner deg ved å søke på navnet ditt, og du står ikke som venn(tror jeg).

Jeg hadde min konto deaktivert lenge, og ingen fant meg da hvertfall. De fleste tror jeg var der første gangen da jeg aktiverte den igjen.

Skrevet

Du kan kun deaktivere den, men jeg har hørt at om man sender mail så kan Facebook-adm. gå inn og slette kontoen din om du ønsker det

Skrevet

Tusen takk for svar.

Er det noen som har en mail adresse til facebook adm?

Skrevet

Vet du hva? Jeg tok visst feil her. Beklager!

Om du går inn på "Help" så på "Profile" (under "Using Facebook"), så på "Account settings and deletion" og til slutt trykk på link der det står "How do I permanently delete my account?"

Der skal det være, nok, en link du kan trykke på for å få slettet din konto permanent

Skrevet

Hjertlig takk!

Nå var den endelig slettet!

Skrevet

Når du sletter kontoen din så vil den kun stå deaktivert de første 14 dagene. Hvis du ikke går inn og aktiverer den på 14 dager så vil den bli slettet for godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...