chiquita83 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg var å lufta hunden min,å brått kom det en stor hund i løpende fart og hoppa rett inn i magen min;( den veide hvertfall 65kg, fikk litt vondt og har litt vondt nederst til venstre i magen enda. men jeg har kjent liv etter det! Er babyen godt beskyttet inni der? hva hadde dere gjort? er i uke 33+4 nå!!! takker for svar!
DK+2 Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Da ville jeg ringt legevakta eller føden... bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Den lille ligger jo godt isolert inni magen, men om du er sånn som meg, så ville nok jeg vært mer bekymra om jeg ikke prøvde gjøre det jeg kunne, om du skjønner.. bedre det enn å gå å tenke på det resten av dagen.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Babyen din skal være veldig godt beskyttet i magen, så det gikk mest sannsynlig helt fint:O) Men jeg ville nok ringt for sikkerhets skyld om jeg hadde blitt engstelig, om ikke annet for sjelefreden sin skyld! Så slipper du gå å være redd, det er ikke noen god følelse! Prøv å ring føden først, så sier de jo bare ifra om de mener du heller skal ringe legevakten:O) lykke til!
chiquita83 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 Ringte legevakten nå,han sa at jeg måtte føle på det selv men at den skal jo være godt beskyttet inni der! Uff...jeg får se ann litt,se om jeg merker no mer med liv har ikke vært mye nå men!!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Ring føden og høre hva de sier om saken! Jeg falt tidligere i høst, og da ringte jeg føden. Trengte ikke å komme inn, men følte meg veldig mye bedre til sinns etter å ha pratet med en superhyggelig dame på telefonen der!
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Babyen tar ikke skade sånn direkte, det er vel mer at morkaka kan løsne og at det igjen kan føre til morkakesvikt osv... Ikke for å skremme deg dette altså! men jeg ville ringt føden for å høre hva jeg evt må passe på og følge med på iforhold til evt sånt no
Elsie84 Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 jeg ville også har ringt føden. bebien tåler nok mye, men jeg og tenker på morkaken og blødninger. det har sikkert gått helt fint med deg, det er mange som slår seg under en graviditet, men jeg hadde villet være på den sikre siden og ringt føden.. kankje de vil ha deg inn for en sjekk? føden vil nok uansett forstå at du er bekymret etter noe slikt og vil ikke reagere på at du ringer..
ღMadame_mim ღ Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Jeg ville ha ringt til føden og eventuelt fått kommet inn til en sjekk for sikkerhetsskyld. Jeg har passet en stor rottweiler på ca 65 kg nå i en stund og kjenner det godt bare dersom han legger seg litt inntill magen min. Det orker jeg rett og slett ikke, 65 kg hund er TUNGT! Tenker med gru på dersom han hadde kommet med fart inn i magen min, da hadde ikke jeg nølt med å ta en liten sjekk hvertfall!! Som de andre her sier så er jo babyen godt sikret inne i magen din, men ville ha tatt en sjekk med tanke på morkaka uansett. Heller en sjekk for mye enn en for lite som de sier :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå