Zitro Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 ... er det noe "fart" i den mon tro? Skal selge ei barnevogn og lurer på å legge den der, men er det egetlig noen innom derr? Er den kun for DiB folk liksom? Koster den noe? Kommer ikke inn på den selv da men...
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har aldri helt funnet ut av den siden så jeg hadde nok heller hengt opp en lapp på butikken eller noe i den duren.
Zitro Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 har lagt den på finn.no også altså... men føler liksom at jeg treffer målgruppen mer her på DIB da. Men det er jo ikke lov å legge ut "salgsannonser" her etter hva jeg har skjønt...
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Nei, da våkner vokteren hvis du prøver deg på det ...
Zitro Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2010 Ha, ha... blir i såfalls Dibs ulønna voktere det da! Dvs brukerne... for å vekke moderator krever nok tyngre skyts :-)
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Du kan jo alltids ta den snikete varianten av type, er ikke dette en ok pris for denne typen vogn jeg skal selge ... jeg tror mange har solgt vogn her inne med den varianten.
Mammaen til Isak Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Formuler deg rett, så blir du nok kvitt vogna kjapt her inne. Tullete greie egentlig, at man ikke kan selge ting. Syns jeg da ) Sett flere som har solgt både vogner, møbler og div her inne..tror ikke de har blitt skadet av den grunn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå