Gå til innhold

Føler meg helt reva....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det er vanlig att babyen slapper litt mer av når jeg ikke er så stressa??? Har gjort litt mye her i en lengere periode og merker i dag att jeg er litt uvel og vondt i hode..

Rett og slett kjempe slapp, det er ikke noe gøy.. Jeg har 50dager til termin og har det andre barne mitt hjemme i dga for har så vond att jeg ikke får gått han i barnehagen og får litt lite hjelp av familien rundt... Men virkelig ikke gøy med den formen jeg er nå.. Sovnet litt i stolen her nå å føler meg bare enda verre... :( Mannen min drar kl 6 om morgenen og er ikke hjemme før 8 i kveld hvertfall så er alene med alt hele dagen i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det høres veldig slitsomt ut. Spesielt når man er så langt på vei. Hvis du føler deg veldig syk og babyen ikke beveger noe særlig på seg kan det kanskje være lurt å ringe jordmor/føden for en sjekk? Ikke at noe trenger å være galt, men man skal jo si fra når man kjenner mindre liv. Er mannen på jobb? Jeg ville nok ha sagt at dette er et dårlig tidspunkt for så lange arbeidsdager...Sier du at du må til kontroll på sykehuset kommer han vel hjem for å kjøre deg dit og se til barnet dere har fra før?

Håper det ordner seg. God bedring. :)

Skrevet

Klart han hadde kommet hjem da men tar han alt fra en og en halv time til to å komme seg hjem... Og over en time og kjøre til sykehuset her...

Men jeg oxo tror jeg bare er helt tslitt i dag, kjenner jo babyen.. Men lurte på om den var mindre stressa når jeg var det... Men har kjent den flere ganger i dag oxo...

Men mannen min er det ikke noe galt med han er kjempe snill og sånn så må ikke tro han ikke stiller opp liksom.. Det er bare mye på jobb og han jobber så lenge for å ha fri Fredag og komme tidlig hjem Torsdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...