Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Min mann har i flere år hatt 10-15 kg overvekt. Han ser ikke så verst ut likevel. Men har alltid ønsket å få bort dette med uendelig mange slankeforsøk. Men han har alltid kommet til kort. Viljestyrken er elendig. For en tid tilbake ansatte han en kvinnelig medarbeider. Jeg har ikke hilst på henne. Men ble fortalt nylig at hun er smellvakker og svært smart. Javel. Så til min mann igjen. Han har plutselig kastet seg ut i tidenes slankeopplegg. Står på som en galning og holder opplegget dag ut og dag inn. Noe han aldri har greid. Kiloene er begynt å renne av. Snart skal han, hun og et par kollegaer til på helgetur. Lukter det litt eller er det bare å ta de med ro og tenke at fyren har en tidlig midlivskrise og vil se bra ut?
Dronningen! Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Burde du ikke heller glede deg over at mannen din har fått en slankekur som passer han? Gled deg på hans vegne du:o)
Gjest sug lut Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Du vet vel forhåpentligvis selv også at ingenting er mer effektivt for å slanke seg enn å ha en kriblende liten forelskelse - vær glad til, du, det er han selv og du som primært får nyte godt av dette.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Du får visst bare svar fra laid-backe gamle kjerringer i dag. Men jeg er enig med dronningen og lut, slapp av og nyt det. Min kjøpte seg ny garderobe etter at de fikk ei ny snuppe på cello i orkesteret, og det gjorde visst resten av gubbene også. Ingen av dem som har draget på henne, og på hjemmebane går det mange lykkelige fruer med ny-stylet mann. Ofte blir de litt "frisky" av en sånn småforelskelse også, og da kan det jo bli hygge i halmen i heimen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Selv om den nye kollegaen kanskje er den utløsende faktoren er det jo du som får nyte godt av sporty og slank mann, så bare smil fint og støtt ham du. Helgeturer med kollegaer har de vel hatt både før og etter. La ham reise og kose seg:)
Anne-B. Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Godert ham litt og spør om han gjør seg lekker for den nyansatte.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Hei Anonym 16:11 Hvilket orkester var det???
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Vil jo gjerne være anonym da, men kan jo si at det var i Oslo. Var det deg, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Nei, jeg spiller et annet strykeinstrument - men tror jeg skjønner hvilket orkester det var, for det er ikke mange kvinnelige cellister som har fått jobb de siste årene ;o) Forresten enig i at det er positivt at mannfolka (og oss kvinner også) en gang i blant blir minnet på at det kan være hyggelig å "style" seg opp litt - litt uskyldig flørting er bare sunt!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Det lukter definitivt ugler i mosen
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Det var vel i overkant naivt sagt?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå