anjaslilje Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Nå er jeg i permisjon. Men om noen mnd skal pappaen ha sin del. Hva må vi gjøre da? Varsle nav eller arbgiver eller...?
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Pappaen må gjøre det samme som du gjorde da du søkte. Minst 4 uker (tror jeg) før må han sende skjemaet til nav (krav om foreldrepenger), også må han sende et permisjonsvarsel/søknad til arbeidsgiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå