Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 åssen kan man det? utvendig og innvendig liksom? Jeg skjønner ikke åssen man kan kjenne livmora. Ja jeg er sikkert dum, men spør dere om hvordan man faktisk kan kjenne den?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 man kan kjenne den "utenpå" ja. Men den ligger bak skambenet, så det er best å legge seg på magen og slappe helt av i musklene (hvis ikke kjenner du bare magemusklene) jeg kjente min meget tydelig bare et par uker etter befruktning. Da var den blitt hard.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 I begynnelsen er den jo veldig liten, men etter hvert ligger den rett under huden under navlen. Mot slutten av svangerskapet vokser livmoren helt oppunder ribbeina. Så hvis du bare presser litt med hånda på magen har du kjent på livmoren.
Gjest sug lut Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Slapp av, har aldri kjent min, men heller ikke følt noen trang til det, så lenge den ikke er på avveie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå