anjaslilje Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har en sønn på 8 mnd og han snur seg fra magr rygg og omvendt,men åler seg ikke,og blir sinna for at han ikke skjønner hvordan han skal komme seg frem til lekene sine når jeg legger de rundt på matten. Noen som har tips til hvordan fremme lyst hos han? Er han "unormal" som ikke har begynt å åle seg enda?
anjaslilje Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2010 noen som kan svare meg? Blir jo tullete av å lese forskjellige ting her på nettet. i følge det som står på nettet er han ikk "normal"
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Ikke tenk på det så mye, det kommer plutselig av seg selv.. Min junior har akkurat begynt å åle seg fram over(men han ruller ikke rundt) Bare fra en og en side... Men uansett så "trente" jeg litt med han før han begynte å åle seg... Det jeg gjorde var at når han lå på magen og strekte begge henda framover så holdt jeg forsiktig men hardt nok til at han kunne dra seg fram på egenhånd..men det måtte være på glatt underlag...til slutt skjønte han at hvis han tok henda fram og jeg holdt på de så kom han seg framover..tilslutt gjorde han det på egenhånd...vet ikke hvor mye hjelp det var for han men han åler ihvertfall seg alene nå så Håper du skjønte en ganske teit beskrivelse hehe hvis ikke send meg pm så skal jeg prøve å forklare bedre:)
anjaslilje Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2010 Tusen takk skjønte den ja skal prøve det litt i ettermiddag.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Vet det står mye "rart" på nettet om hva de skal kunne ved den og den alderen, men man blir jo litt "smårar" av å lese alt... Og så er det store individuelle forskjeller også, det må vi ikke glemme. Jeg har aldri sett en 3-åring som ikke kan gå, løpe, snakke og som ikke har tenne feks Så det kommer når han er klar
yasmina Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Min eldste begynte saavidt aa aale paa den tiden, aknskje til og med noe senere. Er helt innenfor normalen det. I dag har jeg en 5 aaring som er akkurat som andre, har tl og med vaert tildig paa andre omraader som f.eks svoemming. Han laert aa svoemme da han var 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå