Gå til innhold

Ang. forhøyede leververdier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke begynte jeg å klø noe enormt på hele kroppen..Tok blodprøver og fikk i dag vite at jeg hadde forhøyede leververdier. Helsesekreteren kunne ikke fortelle noe mere enn det og at legen skulle ringe meg opp senere i dag. Men nå lurer jeg jo fælt. Hva innebærer det egentlig?? Noen som har hatt det samme?

Har forøverig 18 dager igjen til termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt etter hvilket sykehus du skal føde på vil de med stor sannsynlighet sette deg i gang før termin, uke 37/38. Det er en risiko for fosterdød i livmor om de lar deg gå til termin, men det er også avhengig av hvor høye gallesyrene dine er.

Jeg ble satt igang på Ahus i uke 37 sist pga dette og har hatt tendens til høye verdier denne gangen også, får dermed tett oppfølging av Ahus med jevnlige blodprøver og UL for å sjekke at alt er bra - fikk det veldig tidlig denne gangen, uke 22, så har blitt noen turer til Ahus.

Skrevet

uff da. jeg skal til ahus i morgen for å ta ul og evt blodprøve. jeg har starta å klø som en galing nå. holdt på i en uke.. håper det ikke er sånn med meg.. gruer meg jeg... lykketil . Håper alt går bra med deg...

Skrevet

Tror legen glemte meg bort gitt...:( Ikke hørt noe fra han og nå er jeg litt nervøs..Prøvde å ringe før stengetid men fikk bare beskjed om at han var for opptatt og ville ringe meg opp.

Får ringe igjen i morgen tidlig jeg da.

Håper virkelig jeg slipper å bli satt i gang, hørt fødselen blir så mye verre.

Huff, ja holder på å klø meg i hjel..Er verst på kvelden og natta..

masse lykke til i morgen da Damita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...