Ladycaliente Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Forrige uke begynte jeg å klø noe enormt på hele kroppen..Tok blodprøver og fikk i dag vite at jeg hadde forhøyede leververdier. Helsesekreteren kunne ikke fortelle noe mere enn det og at legen skulle ringe meg opp senere i dag. Men nå lurer jeg jo fælt. Hva innebærer det egentlig?? Noen som har hatt det samme? Har forøverig 18 dager igjen til termin
Athravil Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Alt etter hvilket sykehus du skal føde på vil de med stor sannsynlighet sette deg i gang før termin, uke 37/38. Det er en risiko for fosterdød i livmor om de lar deg gå til termin, men det er også avhengig av hvor høye gallesyrene dine er. Jeg ble satt igang på Ahus i uke 37 sist pga dette og har hatt tendens til høye verdier denne gangen også, får dermed tett oppfølging av Ahus med jevnlige blodprøver og UL for å sjekke at alt er bra - fikk det veldig tidlig denne gangen, uke 22, så har blitt noen turer til Ahus.
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 uff da. jeg skal til ahus i morgen for å ta ul og evt blodprøve. jeg har starta å klø som en galing nå. holdt på i en uke.. håper det ikke er sånn med meg.. gruer meg jeg... lykketil . Håper alt går bra med deg...
Ladycaliente Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2010 Tror legen glemte meg bort gitt... Ikke hørt noe fra han og nå er jeg litt nervøs..Prøvde å ringe før stengetid men fikk bare beskjed om at han var for opptatt og ville ringe meg opp. Får ringe igjen i morgen tidlig jeg da. Håper virkelig jeg slipper å bli satt i gang, hørt fødselen blir så mye verre. Huff, ja holder på å klø meg i hjel..Er verst på kvelden og natta.. masse lykke til i morgen da Damita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå