Gå til innhold

Noen som kjenner til Home & Cottage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette virker som et lykkeland av en butikk!!!!

Vurderer en tur dit i løpet av våren for å se etter sofabord, stort vitrineskap og diverse småmøbler. Nærmeste butikker er i Skien, Porsgrunn, Sandefjord. (Bor på Sørlandet.)

Noen som vet om alt er bestillingsvarer? Hvor lang tid vil det evt ta før varene kommer? Blir de kjørt hjem til meg eller må jeg kjøre tilbake til butikken og hente dem?

Noen erfaringer ang. kvaliteten? Og servicen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle møbler er bestillingsvarer, bortsett fra noen småmøbler. De blir kjørt hjem til deg for cirka 500 kr. Leveringstiden varierer fra et par uker til noen måneder. Det kommer an på om de har det på lager eller ikke. Lageret er i Stavanger. Kvaliteten er OK. Jeg har et sofabord som jeg er veldig fornøyd med, men kjøpte en spisestuestol som det var en skade på. Da fikk jeg to nye stoler, selv om bare en var ødelagt. Var også kommet noen ringer (etter vannglass) på sofabordet og da sendte de meg gratis pusseutstyr og pleiemiddel. God service! :)

Skrevet

Tusen takk, Collette!

Vet du om man får med seg møblene med en gang fra lageret i Stavanger hvis jeg heller drar dit?

Skrevet

Det vet jeg ikke, men det vil jeg da tro. :)

Skrevet

Jeg har både stoler og stuebord og er veldig fornøyd! Myyyye fint der og helt klart min favorittbutikk for øyeblikket! :)

Skrevet

Oppdaget selv denne butikken på lørdag og har fullstendig forelsket meg i en altfor dyr sofa derfra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...