Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hun runder 10 mnd om to dager og har de siste 3 ukene blitt mye tryggere på det å gå og holde oss bare i en hånd. I går gikk hun 2-3 skritt helt alene uten å holde seg fast i noe, men i dag gikk hun 6 (!!) skritt:D Er så stolt mor jeg nå hihi moro når de små lærer noe nytt, men hadde ikke trodd hun kom til å være så kjapp med å gå
Rampongi Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hurra, så flink hun er Ja, det er kjempestas når man kommer til slike milpæler
Candy girrrl Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Ja når de begynner å gå er virkelig babyepoken over. De er blitt en smårolling. Gled deg og gru deg haha! 10 måneder er tidlig. Ikke lett å forutse hvem som går tidlig. Jeg har 8 måneder forskjell på når de gikk på mine. Hun som krabbet først gikk ikke før 16 måneder.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2010 hadde aldri trodd at de skulle være så store når de er så små hvis dere skjønner. hehe Tida flyr avsted. Ja, det er veldig tidlig. Spesielt for meg som har akkurat blitt vant til at hun krabber og reiser seg. hehe
Candy girrrl Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Tror det er litt av greia. De som får veldig dreis på krabbing stopper litt opp der. Hvorfor begynne på noe nytt når det er enklere og fortere å krabbe? Gutten min som gikk når han var 9,5 måneder krabbet aldri. Men pass på.. De blir mye blåveiser da motorikken og vettet til en på 10 måneder er noe helt annet enn andre små spaserere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå