Gå til innhold

Sukk,off litt syting i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag i følge ul 32+0,og nå syns jeg det er TUNGT og jeg byner allerede å bli sliten og LEI,vil bare føde jeg nå,men det er jo ennå hele 8uker til termin,jeg er 3gangs gravid og med begge de første fødte jeg i uke 38 så har jo et ørlite håp om det nå å men tørr jo ikke satse på det,men gud og deilig det hadde vært assa.....Dette er vårt siste barn og jeg kjenner at det er jaggu deilig å tenke på at jeg ikke skal"plages" sånn igjenn for denne gang har det vært tungt og tøfft gitt. Men gud som jeg gleder meg til den lille kommer,skal bli deilig å kunne kose med han på utsiden av magen;-) Takk for at du leste sytet mitt,deilig å kunne blåse ut litt,det hjelper hehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få det ut!

Vi har alle sånne dager! Jeg er bare hormonelt sliten i dag, selv om bekkenet også klager...

Jeg er 32+5 i dag, og gleder meg til å treffe junior, men jeg er jammen ikke klar til at han kommer riktig ennå.Har ikke noenting på plass! (og ikke energi til å få det på plass)

Skrevet

Forstår deg veldig godt, er selv uke 34+3 ifølge UL termin, men etter 1 termin som jeg tror er rett så har jeg termin idag...

Er sliten og lei, og sliter med bekkenløsning... så har jeg gått nå i over 1 uke med vonde kynnere og murringer i ryggen, og ikke minst så er jeg godt moden med 1-2 cm åpning....

Synfysemålet mitt nå, er like stor som en som er ca 40 uker på vei...

Sover lite pga mye vonde murringer, og ikke minst vonde kynnere...

Akkurat nå så håper jeg at 1 terminen stemmer, for jeg orker ikke å gå slik til mars med lite søvn... har tross alt 3 andre unger å ta meg av...

Ble litt syt og klag dette her og....

Skrevet

Enig med deg og føler med deg assa,jeg har en på snart 3 og en på 4 så det er ikke bare å legge seg til heller.Jeg trur å mens terminen min er rett,som forøverig er da om 1mnd ca10mars så ja jeg å håper på den hehe....skal til jm på tirsdag til uka så er spent på hva hun sier nå,hun er å enig med meg at det må være førsten på mars og det samme er legen men....den kommer når den kommer.Jeg sliter å med bekkenløsning og har vært sm siden uke 13.... har mye kynnere jeg å som ikke er så vonde men må liksom stoppe opp litt til dem er over og ja sover dårlig om natten....lykke til håper vi snart er i mål;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...